1:18 2x Mercedes

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

1:18 2x Mercedes

Bericht door Rakesh_BMW »

Ben eff. bezig geweest met 2 mercedessen :thump_up: ,gaande om een:

- SLK (maisto) -------> tune ik helemaal om, zoals ik 'm geweldig vind :worshippy:
- CLK AMG (anson) -->van deze maak ik een originele ziveren AMG 8)

De CLK= bijna af
De SLK= velgen veranderd/ verlaagd/ dubbele uitlaat eronder/voorbumper/ interieur mooier gemaakt/ achterlichten rood gemaakt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

uhm, wat bedoel je met een originele zilveren AMG, zijn die niet gewoon zo verkrijgbaar? trouwens, wat zijn je bevindingen met dat alabastine? is het ook geschikt om wielkasten mee uit te breiden?
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Volgens mij heeft Anson hem in het blauw uitgebracht, zilver weet ik niet, maar dat is naar mijn idee wel de mooiste kleur voor een CLK :D
Afbeelding
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Zijn dat geen Morgan Aero Eight velgen die onder die Mercedes SLK liggen? Heb je dus helemaal zo een model gesloopt om ze onder dit model te zetten?
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Bracer schreef:uhm, wat bedoel je met een originele zilveren AMG, zijn die niet gewoon zo verkrijgbaar

Die zijn wel zo verkrijgbaar, maar ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik de "geweldige kwaliteit" van ANSON :roll: wil veranderen (o.a interieur)
en zoizo overgespoten van ANTRACIET--->ZILVER

Bracer schreef:trouwens, wat zijn je bevindingen met dat alabastine? is het ook geschikt om wielkasten mee uit te breiden?

Dat alabastine was eigenlijk voor een ander project, NAMELIJK M'N MUUR :lol:
Maar dat neemt niet weg dat ik ermee geexperimenteerd heb :mrgreen:
EN IK RAAD HET MATERIAAL TEN STERKSTE AF :evil: ....

het brokkelt namelijk zo af, ik gebuik voornamelijk autoplamuur, je kan er ook PATTEX POWERKNETE voor gebruiken (=soort klei)
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

TVR freak schreef:Zijn dat geen Morgan Aero Eight velgen die onder die Mercedes SLK liggen? Heb je dus helemaal zo een model gesloopt om ze onder dit model te zetten?

ZO, we zijn wel scherp vandaag :mrgreen: het zijn idd Morgan Aero Eight velgen , ik heb echter hiervoor geen model gesloopt!!!

Ik heb ze van een geheime leverancier (=mijn autoslopende NEEFJE :lol: )
Altijd handig.... :mrgreen: :thump_up:

Maarre.. met wat ingekorte veren(=verlaging) staan ze de SLK naar mijn mening geweldig!!! :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Rakesh_BMW schreef:Dat alabastine was eigenlijk voor een ander project, NAMELIJK M'N MUUR :lol:


Ik wou net zeggen wat ziet je muur er strak uit. :mrgreen:

Heb je nog wel auto's staan die niet midden in een verbouwing zitten. :) Ziet er strak gespoten uit die benz. Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als het af is. :thump_up:
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Mercedes

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Vette auto en voor de verandering vind ik, dat je zelf bepaald weat je eronder zet en of je het mooi vind of niet ja dat is jou pakky an, want in het echte leven zie je ook verschillende velgen onder auto's ,dat je soms denkt pas het wel bij die auto. Bij je zelf denkt die horen niet daar onder.

Iemand die er niks van afweet denkt gewoon mooi om te zien en staat goed onder die auto. :roll:

Ik zou zeggen ga door en ik weet zeker dat het mooi en strak uit zal zien als hij klaar is. :dance:
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Rakesh_BMW schreef:
TVR freak schreef:Zijn dat geen Morgan Aero Eight velgen die onder die Mercedes SLK liggen? Heb je dus helemaal zo een model gesloopt om ze onder dit model te zetten?

ZO, we zijn wel scherp vandaag :mrgreen: het zijn idd Morgan Aero Eight velgen , ik heb echter hiervoor geen model gesloopt!!!

Ik heb ze van een geheime leverancier (=mijn autoslopende NEEFJE :lol: )
Altijd handig.... :mrgreen: :thump_up:

Maarre.. met wat ingekorte veren(=verlaging) staan ze de SLK naar mijn mening geweldig!!! :thump_up:


Ja, ze staan er zeker gaaf onder :thump_up: Maar jou neefje heeft dus wel zo'n Morgan gesloopt? Geeft voor de rest niet hoor, maar ik vind het zonde van zo'n mooi model...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Hahahaha, :mrgreen: ik weet precies wat je bedoelt, het blijft echter bij hem wel bij burago/ maisto modellen die hij "per ongeluk van de trap rijdt" :roll: :lol:
Dus ik zie hem gelukkig bijv. geen MINICHAMPS BMW M3 GTR slopen :lol:
Gebruikersavatar
1op18
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 21:23
Locatie: Raerd (Fryslân boppe!)

Bericht door 1op18 »

hoi Rakesh_BMW

echt een gaaf project!
maar hoe verlaag jij Maisto-modellen?
1op18
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

1op18 schreef:hoi Rakesh_BMW

echt een gaaf project!
maar hoe verlaag jij Maisto-modellen?

Heel simpel, de veren erafhalen, en deze inkorten!!

Aleen moet je opletten dat je niet meteen te enthousiast de veren gaat halveren :mrgreen: maar gwn uitproberen, ik knip meestal 2-3 ringetjes weg :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

:doh: verrek tis muurpleister :lol: k kwam hierbij omdat k dat van iemand gehoord had maar huis tuin en keuken spul lijkt mij idd ook niet ideaal :mrgreen:
Afbeelding
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Rakesh_BMW schreef:Hahahaha, :mrgreen: ik weet precies wat je bedoelt, het blijft echter bij hem wel bij burago/ maisto modellen die hij "per ongeluk van de trap rijdt" :roll: :lol:
Dus ik zie hem gelukkig bijv. geen MINICHAMPS BMW M3 GTR slopen :lol:


Nee, gelukkig niet...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Plaats reactie