Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Leuke collectie Ik was vroeger ook helemaal weg van die tractortjes en ik vind het nog steeds best leuk, moet ik zeggen. Trouwens, jij woont in Gapinge, ligt dat niet dicht bij Middelburg? Ik woon namelijk in Nieuwdorp, dicht bij Borsele! Ben je trouwens ook een grote M3 fan, omdat je zo heet?
Ricardo schreef:Mooie collectie. Ook lekker uitgebreid Moet zeggen dat je ook een hele mooie uitstalkast hebt.
De kast heeft mijn vader gemaakt
TVR freak schreef:Leuke collectie Ik was vroeger ook helemaal weg van die tractortjes en ik vind het nog steeds best leuk, moet ik zeggen. Trouwens, jij woont in Gapinge, ligt dat niet dicht bij Middelburg? Ik woon namelijk in Nieuwdorp, dicht bij Borsele! Ben je trouwens ook een grote M3 fan, omdat je zo heet?
jep het ligt zo'n 7 km van middelburg, k daar ook naar school enneh ik ben zeker een fan van de BMW M3!!
Mooi spul zeg! Dat zie je niet zo vaak... die modellen zijn betaalbaar en mooi gedetailleerd, en je hebt ook nog eens een stuk minder ruimteproblemen in die schaal...