Donkervoort 1:18

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
W-J

Donkervoort 1:18

Bericht door W-J »

Op een Duitse site kwam ik modellen in 1:18 tegen van de Donkervoort D8 :D . Het zijn kits.
Ik vind ze echt prachtig :worshippy: , maar de prijs is er ook zeker na met 215 euro, gebouwd. :( (ongebouwd is ie 105 euro)

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

De zilveren en de blauwe vind ik het mooist :worshippy: .
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ze zijn van de Fabrikant TIN WIZARD een Duits merk de kwaliteid is mooier dan Exoto alleen een stuk duurder. :(
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

De_Modelautogarage schreef:Ze zijn van de Fabrikant TIN WIZARD een Duits merk de kwaliteid is mooier dan Exoto alleen een stuk duurder. :(

Tin Wizard is naar mijn weten een engels merk en kwalitatief stukken minder dan Exoto !!
De_Modelautogarage
Contacteer:

Oh dan zit ik er naast met de herkomst van de fabrikant maar ik heb ooit een Opel van ze gezien bij schuiten miniaturen en die is echt mooi ik vind het zelf mooier dan Exoto.
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ziet er gaaf uit hoor! Maar ik doe het toch liever met mijn 1:1 Donkervoorts 8) .
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

ziet er knap uit maar ZEKER niet mooier dan Exoto hoor :lol:

Volgens mijn (bescheiden) mening gaat er niets boven Exoto (of toch niks betaalbaars)
W-J

Bericht door W-J »

Op de foto's vind ik ze er goed uitzien (voor zover je dat kan zeggen met die paar plaatjes).

Als de prijs niet zo verschrikkelijk hoog was zou ik denk ik wel een kopen.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooie wagens, alleen jammer dat ze heel erg duur zijn. Door die prijs zullen er ook niet veel verkocht worden denk ik. Wanneer ze goedkoper waren zou ik er toch wel eentje kopen. Het blijft een machtige wagen :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Hangt er denk ik ook een beetje vanaf hoe goed je bent in zelfbouw maar voor dat bedrag waag ik me er niet aan :thump_down: ziet er zo vooral in t groen machtig uit wel en als ie goedkoper was twijfelde ik geen seconde en stond ie hier :worshippy:
Afbeelding
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Zijn aardige modellen... op de uitlaat na dan.

Wat betreft Exoto.. Mij te duur, en ze hebben ook niks voor me.

De_Modelautogarage schreef:Oh dan zit ik er naast met de herkomst van de fabrikant maar ik heb ooit een Opel van ze gezien bij schuiten miniaturen en die is echt mooi ik vind het zelf mooier dan Exoto.

Je bedoelt deze: Afbeelding

Als ik heb goed heb, dan heb je een gewone GT nodig en een pakket van Tin Wizard voor de ombouw. Ik vind het model niet echt super.
En een vergelijking met de Donkervoort of met Exoto vind ik ook niet op z'n plaats.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ziet er idd wel mooi uit. Moet zeggen dat de groene er echt super uitziet. Maar om nu zoveel geld uit te geven :thump_down: Maar dan heb je uiteraard wel een zeer gelimiteerde versie.
De_Modelautogarage
Contacteer:

Ja die Opel bedoelde ik vind het wel een gaaf model :)
De_Modelautogarage
Tekno -> 7
BVR

Bericht door BVR »

Een gaaf model is die Opel wel, maar in feite is het een soort ombouwpakket voor de normale Opel GT van Minichamps.
Die Donkervoort ziet er wel best goed uit, maar om daar nou meer dan 200 euri aan uit te geven? :thump_down:
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

BVR schreef:Een gaaf model is die Opel wel, maar in feite is het een soort ombouwpakket voor de normale Opel GT van Minichamps...

Dus ik had het goed :lol: :thump_up:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Dit is echt een prachtig Donkervoort model. Perfect gedetaileerd, maar ja, die prijs :thump_down: iets minder. Het 'bouwpakket' kost 100, ik ben misschien van plan om dat te bestellen en in de zomervakantie in elkaar te gaan zetten. Maar dat hangt even van de financiele middelen af..studentenleven is moeilijk :P
Gesloten