Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
Ricardo schreef:Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
[MOD-EDIT]Verplaatst naar 'de Pits'. Muiter
Gewoon even een mailtje sturen naar departmentX@revell.de met het gewenste onderdeel en het artikelnummer erbij...
Ricardo schreef:Wie weet of Revell ook een klantenservice heeft? Ik heb via de website dan contact al een mail naar ze gestuurd maar misschien is er een andere manier. Heb namelijk een Austin Healey Sprite gekregen met een missend knipperlicht
[MOD-EDIT]Verplaatst naar 'de Pits'. Muiter
Gewoon even een mailtje sturen naar departmentX@revell.de met het gewenste onderdeel en het artikelnummer erbij...
Dank u Heb een mail gestuurd. Kijken wat het antwoord is.
Ik had een 1/43 metalkitje van een Viper GTS-R gekocht. Daar bleek een achterruit van te missen. heb het via de winkelier gedaan. had in no-time de ruit binnen. En dat met de kertsdagen
Volgens mij was het van een veel beter merk.... dat fantastische merk dat ook Mini beheert .
BMW heeft Mini, Rover en MG hebben ze voor 10 pond aan de engelse terug verkocht omdat ze er niets mee konden beginnen. Land Rover was tijdens het opbreken van de Rovergroep al naar Ford.
Ford heeft een mooi rijtje premiumcars: Volvo, Jaguar en Aston Martin.