sportexpress.de

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

sportexpress.de

Bericht door boerke04 »

Bij deze Duitse winkel heb ik een tweetal weken geleden 2 modellen besteld en ik moet zeggen dat de service erg goed is. Na m'n bestelling te hebben doorgegeven kreeg ik snel antwoord via de e-mail met de betalingsgegevens.
Het geld heb ik op zaterdagavond overgemaakt via internetbankieren en de donderdag erna stond de DPD al aan de deur met het pakket :worshippy: . De modellen waren zeer goed ingepakt en zagen er pico bello uit.

Ik vind dit dus echt een aanrader :worshippy: :thump_up: .
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

niets meer dan lof over deze winkel. Gistermorgen via PayPal betaald en om 4 uur stond het paketje hier op tafel. Voor 7 euro hebben ze het binnen 1 dag verstuurd, ongehoord goed.

Auto was netjes ingepakt, aanrader :thump_up:
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Heb al regelmatig wat besteld bij hun en i.d.d. bij betaling met o.a. Credit Card heb je het artikel in de regel binnen 48 uur in huis (DPD). Het email kontact verloopt érg snel en soepel.
Ook hun "stocklist" is erg accuraat. :thump_up:
Doe graag zaken met deze zaak. :worshippy:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

heb ook al twee maal besteld en moet zeggen dat ze inderdaad zéér snel zijn om te leveren en het ook fantastich goed inpakken , doe zo voort :thump_up:
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Ze zijn best goedkoop, snel en hebben ook nog aardig wat oudere modellen op voorraad. Daarom zit ik geregeld een uur lang de lijsten op hun site te bekijken om te zien wat voor prachtigs ze nog te koop hebben. Het mailcontact verloopt prettig en de modellen zitten verstopt tussen een flinke berg piepschuim chips als je de doos openmaakt. Deze winkel is wat mij betreft echt een aanrader.
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

koopjes

Bericht door wimsky1977 »

éénmaal je koopt bij sportexpress krijg je soms emails van hem met een volledige lijst uitverkoop schaalmodellen aan zeer goede prijzen, een aanrader.


Wim
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

Ebaywinkel met topklasse :worshippy: :thump_up: :thump_up:
Een geluk dat niet alle ebaywinkels zo goed zijn
Ooit een verkeerde kleur geleverd gekregen direct nieuwmodel ontvangen & verzendingskosten voor het opsturen van het foutemodel ook vergoed gekregen totaal geen problemen
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

De laatste tijd ook weer de nodige bestellingen bij hun gedaan en alles verliep wederom perfect :worshippy: :dance: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Ik ben het (weer) eens met boerke04. Van de week een grote bestelling van Sportexpress ontvangen en het liep weer OK en alle modellen zagen/zien er goed uit (ook de modellen van 10 jaar oud). Wel duurde het een paar dagen voordat ik een reactie kreeg op mijn bestelling, maar ze zeiden dat ze het superdruk hadden. En ik heb zo'n vermoeden dat ik snap waarom ze het momenteel druk hebben...(ja, dat is een beetje cryptisch, maar ik ga niet alles voorkauwen :D).
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: sportexpress.de

Bericht door Porsche »

Vandaag mijn pakje mogen ontvangen met 3 modellen
Allles perfect verpakt & geleverd DPD
1 model de volle prijs betaald maar de ander 2 zijn solden modellen 30 ipv 40
22 ipv 38
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: sportexpress.de

Bericht door BMWMaX »

Toevallig vorige week een model gewonnen. 's maandags betaald met Paypal en woensdag het model in huis. De eerste keer dat ik wat bij hem gekocht heb maar ben vooralsnog zeer tevreden. Weer een goede verkoper erbij op de lijst :)
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: sportexpress.de

Bericht door the_stig »

Bij deze winkel heb ik ook al enkele keren gekocht op de Namac beurs in Houten en op de beurs in Aachen.
Zeer veel modellen tegen lage prijzen. :thump_up:
Ze zijn ook zeer vriendelijk.
Afbeelding
Plaats reactie