Indy 500

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
motorhead
MAF Adviseur

Indy 500

Bericht door motorhead »

Het sprookje van de familie Luyendijk is wreed verstoord. De Braziliaanse autocoureur Felipe Giaffone reed zondag een fractie sneller in de kwalificaties van de Indy 500 en verhinderde dat Arie Luyendijk junior volgende week zondag in de voetsporen kan treden van zijn beroemde vader, twee keer winnaar van de vermaarde autorace in Indianapolis.

Giaffone reed in de slotfase onverwacht snel. Hij bracht zijn bolide naar een gemiddelde over vier ronden van 348,232 kilometer per uur. Arie junior had die oprisping niet meer verwacht, zette in de allerlaatste minuut nog wel een keer aan, maar hij haalde de topsnelheid van Giaffone niet. En dus greep de Braziliaan de laatste van de 33 startbewijzen voor de vermaarde Indy 500.

Arie Luyendijk senior baalde, maar stelde zich gerust in de wetenschap dat zijn zoon voor het eerst in een Indy-wagen reed. "Hij heeft niet veel tijd gekregen op het circuit en als rookie is het dan heel moeilijk om je te kwalificeren."

Bron: Nu.nl
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

hoop dat hij volgend jaar een zitje in de indycar kan krijgen dan :(
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
ferrari expert
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

Dat hoop ik ook is nederland wel een keer weer aan toe
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

fish88 schreef:hoop dat hij volgend jaar een zitje in de indycar kan krijgen dan :(

Officiele Indy 500 - site:

Felipe Giaffone bumped Arie Luyendyk Jr. from the 89th Indianapolis 500 field with less than 20 minutes remaining in Bump Day qualifying May 22 at 217.645 mph. Giaffone was shopping with his wife at a local store when he received a call from A.J. Foyt to drive the legend's car. Luyendyk attempted to requalify but fell short.

Edit: Stond eerst een andere tekst die ik gequote heb !!
DTM

Bericht door DTM »

Offtopic:
@ Motorhead: Check je Inbox ff aub. Heb je meerdere keren een pb gestuurd maar krijg niks terug :?:
fish88

Bericht door fish88 »

motorhead schreef:
fish88 schreef:hoop dat hij volgend jaar een zitje in de indycar kan krijgen dan :(

Officiele Indy 500 - site:

Felipe Giaffone bumped Arie Luyendyk Jr. from the 89th Indianapolis 500 field with less than 20 minutes remaining in Bump Day qualifying May 22 at 217.645 mph. Giaffone was shopping with his wife at a local store when he received a call from A.J. Foyt to drive the legend's car. Luyendyk attempted to requalify but fell short.

Edit: Stond eerst een andere tekst die ik gequote heb !!

ja ik weet ik had iets fout gekeken :lol:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Maar wat wel positief nieuws is:
Danica Patrick start vanaf de 4de plaats :thump_up:

Afbeelding
ferrari expert
Contacteer:

hahaha dat is zeer zeker goed nieuws
Jos

Bericht door Jos »

dat is zeker een lekker mokkel ja, ik heb een paar jaar geleden een foto+handtekening van haar opgestuurt gekregen :D
supernova

Bericht door supernova »

En dan wint ze ook nog bijna de Indy 500! :worshippy:
Ik heb diep respect voor deze vrouwelijke coureur. Ze is 23, rijdt voor het eerst deze legendarische race en ligt 10 ronden voor het einde op plek nummer...1. Omdat 'r brandstof bijna op was, zakte ze uiteindelijk terug naar plek 4. Maar ze is en rookie of the year geworden en by far de beste vrouw op Indianapolis ooit en ze wint ook nog bijna terwijl ze in de race spinde, daarna botste en ook nog in de pits d'r motor af liet slaan.:!: Ongelofelijk, om dan nog zo terug te komen. Ze is dus niet alleen knap, maar ze kan gewoon met de beste coureurs van Amerika mee. :dance: Is er niet een Formule 1 team dat 'r wil laten rijden? Ze kreeg bij de Indy 500 meer publiciteit dan de winnaar. En terecht, vind ik.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

supernova schreef:En dan wint ze ook nog bijna de Indy 500! :worshippy:
Ik heb diep respect voor deze vrouwelijke coureur. Ze is 23, rijdt voor het eerst deze legendarische race en ligt 10 ronden voor het einde op plek nummer...1. Omdat 'r brandstof bijna op was, zakte ze uiteindelijk terug naar plek 4. Maar ze is en rookie of the year geworden en by far de beste vrouw op Indianapolis ooit en ze wint ook nog bijna terwijl ze in de race spinde, daarna botste en ook nog in de pits d'r motor af liet slaan.:!: Ongelofelijk, om dan nog zo terug te komen. Ze is dus niet alleen knap, maar ze kan gewoon met de beste coureurs van Amerika mee. :dance: Is er niet een Formule 1 team dat 'r wil laten rijden? Ze kreeg bij de Indy 500 meer publiciteit dan de winnaar. En terecht, vind ik.

Bernie heeft haar eens een briefje gegeven waarin stond dat vrouwen niks in de F1 te zoeken hebben, die man begint dement te worden :mrgreen:
ferrari expert
Contacteer:

dat begint ie zeker te woorden.
wat jammer dat ze net de laatste paar ronen terugviel. :(
Ik had er wel vertrouwen in dat ze 1e 2e of 3e werd maar helaas werd ze 4e maar toch veel respect voor haar :!: :clap:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

motorhead schreef:Bernie heeft haar eens een briefje gegeven waarin stond dat vrouwen niks in de F1 te zoeken hebben, die man begint dement te worden :mrgreen:

Dan hebben we eindelijk dat nieuwtje over Bernie. :mrgreen:

Die is dus van de mannen liefde. :dance: :mrgreen:

Afbeelding

Allart werd trouwens ook helemaal wild van die dame. Ik heb 10 minuten gezien maar mevr Kalf zal hier toch ook commentaar over hebben.
Jos

Bericht door Jos »

allard is vrijgezel, dat verklaart een hoop
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad schoon en snel wat wil je nog meer. :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie