Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier even wat foto's van de Maybach 62 special edition. Voor diegene die ze nog niet gezien hebben Autoart model 1:18 met echt leren bekleding en veel werkende opties in het interieur. Wereldwijd 2500 stuks
Belooft wat voor de Bugatti's die ze aangekondigd hebben... (en waar we natuurlijk nog een jaar op kunnen wachten... )
Toch oogt het allemaal wel een beetje steriel. Zelf hou ik meer van de "gebruikt, maar goed onderhouden" look.... Ik denk dat het plastic een beetje teveel glimt, en de vloerbedekking is te "eenkleurig".
De_Modelautogarage schreef:van mij krijgt de Maybach het cijfer:10 echt waar ga zo door Auto Art
hier ben ik het volkomen mee eens er zit zelfs een champagne fles met 2 glazen tussen de twee achterstoelen in, hoezo hier hebben we even over nagedacht...
toppie hoor
Maar de uitgebreidere editie is wel voorzien van een paar extra dingen. Alleen daar betaal je natuurlijk ook meer voor. Het blijven sublieme modellen.....
Uhm is dat echt leer? Zou wel gaaf zijn maar ik vind het toch wel een beetje plastic achtig... Verder een geweldig model, maar niet echt sportief, dus zal wel niet in mijn verzameling komen
Ja, dat is echt leer wat er in het model zit. Daarom is het model ook een stuk duurder als de normale editie van dit model. Ook het verlengstukje waar de vips de benen om kunnen leggen is extra. Op zich is het wel een aardig meesterwerkje. Kan ik er ooit voor een redelijke prijs aankomen zal hij gerust in mijn verzameling mogen komen.