Wel een leuke aanvulling voor de Old Cars transporters. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen. Hopelijk komen ze eindelijk met de beloofde 1:18 Ferrari's!
Exoto gaat 1:43...met trucks?!
Exoto gaat 1:43...met trucks?!
Kreeg vandaag weer een nieuwsbrief van Exoto en zomaar out of the blue komen ze met dit aanzetten:
Wel een leuke aanvulling voor de Old Cars transporters. Ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen. Hopelijk komen ze eindelijk met de beloofde 1:18 Ferrari's!
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
- Donkervoort
jelmer schreef:Hebben deze in het echt ook bestaan? Of zijn het 'fantasie'modellen die Exoto gaat uitbrengen? Ze zien er in ieder geval erg leuk uit.
En is er al een richtprijs bekend?
Volgens mij hebben ze wel bestaan (Exoto is ook niet het merk dat fantasie modellen uitbrengt denk ik). De pre-order prijs is 98,95 dollar.
edit: de gele Ferrari truck is van 1936 Vanderbilt Cup (zal wel een oude race geweest zijn), de rode is van het 1950-1951 Alfa Romeo F1 team.
Groeten, Peter
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
rsh_scuderia schreef:Laat ze maar eerst eens wat gaan uitleveren zou ik zeggen....
inderdaad...
De Williams van Nigel Mansell is er ook nog steeds niet... vreemd ook dat ze eerst met de Patrese uitvoering gekomen zijn en niet met de wereldkampioenswagen.... Misschien hopen ze door nog lang te wachten meer van de Patrese te kunnen verkopen...
Ik ben in ieder geval met Exoto de draad volledig kwijt.