bmw m3 e30 cabrio 1:18 in de spotlight !

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

bmw m3 e30 cabrio 1:18 in de spotlight !

Bericht door powerline »

ik zet mijn model ook maar eens in de spotlight, want ik vindt het een vrij bijzonder model, en ik vindt hem erg goed gelukt (mischien een tip voor de fabrikanten in 1:18 om hem eens te gaan produceren) :idea: :dance: maargoed, ik heb er aluvelgen onder gezet, en de embleems op de wielen van bmw zijn zelfgemaakt, er zit in de kofferbak een dikke audio instalatie, met een versterker, 2 tft schermen zitten er aan de hoofdsteunen van de voorstoelen, op de achterbank licht een playstation consolle, er zijn div houtaccenten in het interieur geplaatst (waaronder een met hout ingelegde bediening voor de kap, de voorstoelen zijn vervangen voor luxere en hogere stoelen, zoals het hoort in een cabrio, er is een mooie hoes als afdekking voor de ''kap'' geplaatst, ik heb ook nog booskijkers geplaatst op de koplampen, en helaas niet op de foto,s maar wel in de auto, een nosfles met bekabeling voor de voorpassagiers stoel, en bij de motor zijn een strutbar, en rode bekabeling geplaatst en nog veel meer...... maar genoeg gelult hier zijn de foto,s. :mrgreen: :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laat me maar weten wat jullie ervan vinden :) grtzz powerline
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Dat ziet er goed uit.... :thump_up:
Een gewaagd project, maar mooi eindresultaat...

even een vraagje... wat heb je gebruikt als afdekking voor de 'kap'?
en graag nog meer foto's, zoals de motor e.d. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Zelfs een mini-playstation :shock:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Is mooi gemaakt alleen ik zou er geen model aan wagen om zoiets te maken , het zal maar mis gaan :!:
ziet er wel goed uit met de kleine details :thump_up:
vooral de booskijkers op grille,,MOOOOI
en de velgen ook MOOOI
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

Opel-DTM schreef:Dat ziet er goed uit.... :thump_up:
Een gewaagd project, maar mooi eindresultaat...

even een vraagje... wat heb je gebruikt als afdekking voor de 'kap'?
en graag nog meer foto's, zoals de motor e.d. :mrgreen:


allereerst bedankt voor het compliment, en ik wou eigenlijk nepleer gebruiken, maar daar kon ik niet zo snel aankomen, want ik heb het model in ongeveer twee tot 3 dagen omgebouwd :P :) maar ik heb er toen maar een bijpassend gekleurd stukje filt voor gebruikt.
grtzzzz :)

andre schreef:Is mooi gemaakt alleen ik zou er geen model aan wagen om zoiets te maken , het zal maar mis gaan :!:
ziet er wel goed uit met de kleine details :thump_up:
vooral de booskijkers op grille,,MOOOOI
en de velgen ook MOOOI


hoi, ja kijk ik ben niet echt een verzamelaar, maar echt een ombouwer van modelauto,s , maar ik moet zeggen, ik dacht ook toen ik de zaag in het gloednieuwe !!! :? model zette als dat maar goed gaat :P. maar het is dus goed gegaan. grtzzzz :)
[MOD-EDIT]: 2 berichten even samengevoegd, door schumi28
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

andre schreef:Is mooi gemaakt alleen ik zou er geen model aan wagen om zoiets te maken , het zal maar mis gaan :!:
ziet er wel goed uit met de kleine details :thump_up:
vooral de booskijkers op grille,,MOOOOI
en de velgen ook MOOOI


hoi, ja kijk ik ben niet echt een verzamelaar, maar echt een ombouwer van modelauto,s , maar ik moet zeggen, ik dacht ook toen ik de zaag in het gloednieuwe !!! :? model zette als dat maar goed gaat :P. maar het is dus goed gegaan. grtzzzz :)
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Powerline :worshippy:

Mijn complimenten het ziet er keurig uit. En je hebt er geen overbodige auto van gemaakt.

Meer kan ik niks zeggen dan keep up the good work :thump_up:
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Hey stephen, de E30 cabrio is echt SUPER MOOI GELUKT :!:

Maarre.... zie ik nou toevallig wat onderdelen van mijn E46 erin terug... 8) Als dat zo is, heb je deze componenten echt netjes ingebouwd :P
Alsof ze horen in de E30......... :mrgreen:

Ik ben nu trouwens ook al best ver met mijn E36 coupe (met de E46 front) zie mijn topic bij de OMBOUWPROJECTEN :dance:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Diep respect voor je ombouw en leuke geintjes, zoals die DVD op de achterbank met game console. :worshippy:
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ziet er goed uit hoor pet je af :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

Rakesh_BMW schreef:Hey stephen, de E30 cabrio is echt SUPER MOOI GELUKT

Maarre.... zie ik nou toevallig wat onderdelen van mijn E46 erin terug... 8) Als dat zo is, heb je deze componenten echt netjes ingebouwd :P
Alsof ze horen in de E30......... :mrgreen:

Ik ben nu trouwens ook al best ver met mijn E36 coupe (met de E46 front) zie mijn topic bij de OMBOUWPROJECTEN :dance:


hoi rakesh, ja je hebt gelijk de stoelen komen uit de e46, omdat ze wat hoger zijn, dat staat mooier in een cabrio, en de houtlook onderdelen. en bedankt voor het compliment !!! en ik zal ook even kijken bij jou project :thump_up: :mrgreen:


B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Powerline :worshippy:

Mijn complimenten het ziet er keurig uit. En je hebt er geen overbodige auto van gemaakt.

Meer kan ik niks zeggen dan keep up the good work :thump_up:


oke bedankt voor het compliment, en ja hij is echt af he, ja ik moet er nog even een dakje voor vinden :wink: :lol:
grtzzz powerline
[MOD-EDIT]: 2 berichten even samengevoegd, door schumi28
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Powerline :worshippy:

Mijn complimenten het ziet er keurig uit. En je hebt er geen overbodige auto van gemaakt.

Meer kan ik niks zeggen dan keep up the good work :thump_up:


oke bedankt voor het compliment, en ja hij is echt af he, ja ik moet er nog even een dakje voor vinden :wink: :lol:
grtzzz powerline
[MOD-EDIT]: 2 berichten even samengevoegd en deze daarom verwijdert, door schumi28
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Xmodist
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 21 nov 2005 18:49
Locatie: Steenwijk(ov)

Bericht door Xmodist »

Ten eerste wou ik even zeg dat het er zeer vet uit ziet.
Maar waar haal je die schermpjes en versterkers vandaan(heb je een site naam ofzo), ik haal het uit duitsland.
Gebruikersavatar
BMW M3 GTR
Berichten: 134
Lid geworden op: za 09 apr 2005 18:53
Locatie: Assendelft

Bericht door BMW M3 GTR »

Ziet er zeer mooi uit, en zeer netjes gedaan zo!
BMW M-POWER!!!
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

héél mooi gedaan,niet te veel en niet te weinig :thump_up: een leuk detail vind ik toch wel de bmw embleempjes op de velgen :clap:
Afbeelding
Plaats reactie