Welk F1 merk?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gesloten
B.A.Z. 10

Welk F1 merk?

Bericht door B.A.Z. 10 »

Ben al een tijd van plan een F1 model 1:18 te kopen alleen veel zijn erg duur de andere zitten weer een coureurtje in dat ik dus niet wil.
En coureur(team) maakt niks uit ,geen coureur in de auto(ook niet buiten want ik krijg het nooit over me hart om dat mannetje dan weg te doen),1:18 en een beetje recent model.
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Wat is precies je vraag? Ik kan er niet wijs uit worden of ligt dat aan mij?
Oprichter van modelautoforum.nl
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

je wil een 1:18 F1 auto zonder coureur erin? Minichamps en Hotwheels maken (vrijwel) uitsluitend met coureur erin. Duurdere merken maken autos zonder coureur erin, maar geen recente. De beste optie is denk ik op marktplaats een 2e handsje op de kop te tikken en de coureur eruit te halen dan...waarom wil je eigenlijk een F1 auto?
fish88

Bericht door fish88 »

je zal denk ik aardig wat moeten betalen wil je een wagen zonder coureur, ik ken alleen exoto die zulke wagens maakt maar wel voor een hoog prijsje en die auto's zijn meestal niet recent
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Ik vind het mooi om een F1 in me verzameling te hebben.Heb naar hotwheels gekeken maar die allemaal met coureur of zonder maar dan zijn ze weer te prijzig.
Weet iemand misschien hoe het onder een coureur het eruit ziet van een hotwheels model?
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

Onder de coureur zit de bodem van de auto.
Matt zou nog een keer laten zien hoe hij stoeltjes maakt voor F1 modellen, misschien is dit het goede moment daarvoor
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Re: Welk F1 merk?

Bericht door Markopolo »

B.A.Z. 10 schreef:(ook niet buiten want ik krijg het nooit over me hart om dat mannetje dan weg te doen)

Dan leg je dat poppetje toch gewoon in je bureaula, of je laat deze in de doos zitten, je bent wel veeleisend :|, en dat terwijl je tegenhangende wensen hebt.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Je kan kijken naar de Launchmodellen van 3 jaar terug. Daar zaten soms geen coureur in. Kijk bijv. bij de Williams BMW Launchmodel.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Ik heb nog een Ferrari F1 van ik geloof 1999 of zo staan . Volgens mij 1:18 en zonder coureur. Als je inetresse hebt laat effe weten, dan regelen we wat. :mrgreen:
Gesloten