1:18 Dune Buggy

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
B.A.Z. 10

1:18 Dune Buggy

Bericht door B.A.Z. 10 »

Sinds me airbrush set kapot is en daardoor andere projecten niet kan afmaken heb ik iets gevonden waarbij je geen airbrush set bij nodig hebt.
Een Dune Buggy Afbeelding
Dit heb ik al
Afbeelding
Dat dak is de onderste lijn niet de bovenste want dat werd niet mooi.
Afbeelding
Het is een onderplaat van een Anson Countach,stoeltjes van een F40 en motor van een Bburago Ferrari GTO.
Enigste wat nog moet gebeuren is het frame,hoe moet ik nog uitzoeken.
Lampen ,pedaaltjes,en een paar tellertjes heb ik al.En de banden zijn het enigste problem,ik denk voor de achterbanden een 1:24 monster truck en voorbanden een klassieke auto die hebben meestal dunne banden.
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Erg leuk idee, veel succes ermee. Je kan ook nog denken aan die raamwerken van bouwpakketten waar de onderdelen aan vast zitten voor het frame.
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Leuk idee.
Frame kun je ook buigen van dik soldeerdraad of dikke koperen kern van electriciteits-draad...
Greetz, Kale
Thegs
Contacteer:

Bericht door Thegs »

He dat is een leuk idee. Je kunt ook styreen gebruiken. Dat zijn plastik staafjes. Hier een voorbeeld.
http://www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php?t=336181
Afbeelding
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

Dat is ook wel een ideetje.
Ga dat stryreen morgen even halen en soldeer draad heb ik al en de raamwerkjes van bouwmodellen dat werkte niet echt.
Dan kijk ik morgen wat het beste is.
Afbeelding
Plaats reactie