St. Paul schreef:
@ TRD: net zoveel respect als Montoya naar die cameraman zeker? Heb jij ook respect voor al die gasten die iemand zonder goede rede anderen het ziekenhuis of doodskist inmeppen? Hou jij van zinloos geweld? Als jij ooit een keer een foutje maakt in het verkeer en een andere auto raakt dat vind jij het goed dat die persoon jou maar gelijk even op je gezicht komt slaan? Heb je het filmpje wel gezien of reageer je maar gewoon?
En om je overblijvende vraag te beantwoorden. Ik weet nog wel iemand die mag oprotten ja. Maar dan ga ik offtopic.
Oeps, dan heb ik toch schijnbaar een ander filmpje gezien dan jij. Ik heb alleen maar iemand gezien die geïriteerd was geraakt, doordat hij een camara lens vol tegen zijn "kanus" kreeg.
Zou je de link kunnen plaatsen waar dat zinloos geweld, in het ziekehuis slaan, doodskisten enz.. op te zien is ? Of laat maar, daar moet ik niets van zien.
Met alle duidelijkheid: Ik ben volledig tegen zinloos geweld en ik vraag mij toch telkens af hoe je erop komt om zulke nonsens als reaktie te plaatsen met feiten die helemaal niet ter spraken zijn.
En over de term oprotten van jou telkens maar te zwijgen. Zou dat misschien niet een lichte vorm van zinloos geweld zijn

?