Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
St. Paul

Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Bericht door St. Paul »

Zeer professionele reactie van deze meneer. :thump_down: Waarschijnlijk zat de cocäïne er net in. Geen wonder dat er in de auto zo weinig uit dit "talent" komt. Ik hoop dat hij snel weer oprot. Toch 1 van Ron Dennis grootste fouten in jaren helaas....

http://rapidshare.de/files/3977738/montoya-1.wmv.html

Voor hen die rapidschare niet kennen: hier kun je gratis filmpjes uploaden/downloaden. Om dit filmpje te zien klik je op de link. Onderaan de pagina staan 2 knoppen. 1 is gratis de ander betalen. Het nadeel van gratis is dat je even moet wachten. Druk op gratis en wacht tot je de link krijgt, onderaan de pagina zie je de secondes aftellen en de link in beeld verschijnen! Klik op de link en je krijgt het filmpje te zien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Die persjongens moeten ook opletten natuurlijk, en dat je kwaad wordt als zoiets gebeurt, daar kan ik ook goed inkomen. Maar je moet toch wel een beetje je manier houden :). Ik zou me beschaamd voelen als ik zoiets van mezelf zou terugzien.
Tim

Bericht door Tim »

Repost!!!! :?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Monty2004
Contacteer:

Re: Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Bericht door Monty2004 »

St. Paul schreef:Zeer professionele reactie van deze meneer. Waarschijnlijk zat de cocäïne er net in.....

Montoya fan of niet..... maar je moet toegeven dat het moeilijk is om vriendelijk te blijven wanneer je zo'n dikke telelens tegen je oor gedrukt krijgt! Tsja van schrik zeg je dan wel eens de verkeerde dingen :oops: .....

En dat hij stijf staat van cocaïne omdat meneer toevallig uit drugsland nr1 (Colombia) komt, vindt ik een beetje flauw :snooty:

Mvg Monty
St. Paul

Bericht door St. Paul »

@ Tim: Ik krijg hem nog gewoon hoor Tim. :eh:

@Monty: Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment ff boos wordt. Maar luister naar wat de cameraman zegt. Die gast vond het heel vervelend en blijft zich de hele tijd netjes verontschuldigen. Montoya staat eerst even aan zijn oor te voelen om vervolgens die sjaak op zijn bakkus te willen meppen... Zelf bij het weglopen blijft ie zich aanstellen. Als trouwens iemand van de 2 het had kunnen zien aankomen... De camera man was aan het werk. :? Ik wil niet weten wat er met de persoon is gebeurd waar Montoya mee stond te tennissen aan het begin van het jaar. :eh:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Montoya is nogal opvlieger en misschien had ie wel een slechte nacht gehad of moest hij op de bank slapen.
Oprichter van modelautoforum.nl
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

het is geen professionele ractie van hem maar ik zou bij zoiets me ook niet echt blij voelen het is wel een harde klap als ik de beelden zo bekijkl.

en terugkomend op de eerste reactie vind ik montoya 1 van de beste keuzes die dennis heeft gedaan in jaren door david coulthard die niks presteerde uit die wagen te halen en er iemand in te zetten die het team tenimnste kan helpen naar de constructeurs titel.
Laatst gewijzigd door fish88 op ma 15 aug 2005 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
The Red Dream

Re: Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Bericht door The Red Dream »

St. Paul schreef:Zeer professionele reactie van deze meneer. :thump_down: Waarschijnlijk zat de cocäïne er net in. Geen wonder dat er in de auto zo weinig uit dit "talent" komt. Ik hoop dat hij snel weer oprot. Toch 1 van Ron Dennis grootste fouten in jaren helaas....

Waar slaat die onzin nou weer op ? :thump_down: Hoe wil jij nou beweren of hij cocaïne heeft gehad ? En waarom moet hij nu ook al oprotten volgens jouw ? Wie is straks de volgende die moet oprotten volgens jouw ????
Toon eens wat meer respect a.u.b. ?
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik hou eigenlijk wel van die gasten die zo opvliegend zijn, misschien dat dat m'n Verstappen adoratie wel verklaard :think: . Natuurlijk is het voor het team en de sponsors geen goede reclame als hij zich zo gedraagt, maar hij is tenminste wel zichzelf en dat kan ik wel waarderen :angel: .
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

boerke04 schreef:Ik hou eigenlijk wel van die gasten die zo opvliegend zijn, misschien dat dat m'n Verstappen adoratie wel verklaard :think: .

Afbeelding

bedoel je dit :mrgreen:
Laatst gewijzigd door fish88 op ma 15 aug 2005 01:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Tim

Bericht door Tim »

St. Paul schreef:@ Tim: Ik krijg hem nog gewoon hoor Tim. :eh:

http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=4929&postdays=0&postorder=asc&highlight=montoya&&start=60

Page 5. 9e post van boven :wink:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Tim schreef:Page 5. 9e post van boven :wink:

Oke, op die fiets. :doh: Het was al laat zal ik maar zeggen. :mrgreen:

@ TRD: net zoveel respect als Montoya naar die cameraman zeker? Heb jij ook respect voor al die gasten die iemand zonder goede rede anderen het ziekenhuis of doodskist inmeppen? Hou jij van zinloos geweld? Als jij ooit een keer een foutje maakt in het verkeer en een andere auto raakt dat vind jij het goed dat die persoon jou maar gelijk even op je gezicht komt slaan? Heb je het filmpje wel gezien of reageer je maar gewoon?

En dat over die cocaïne... Monty2004 snapte tenminste dat het een opmerking zonder inhoud was gerelateerd aan Columbia (Monty2004 vond hem flauw, ik wel grappig). Misschien had ik een knipoogje erbij moeten plaatsen maar ik had verwacht dat iedereen het sarcasme er wel uithaalde. Alsof Montoya op een raceweekend cocaïne zou gebruiken terwijl sporters altijd verschillende controles hiertegen krijgen. Dan was hij allang eruitgeknikkerd. Of hij het in zijn vrije tijd wel eens doet, geen idee maar ik kan het me niet voorstellen gezien wat cocaïne doet met je lichaam etc.

En om je overblijvende vraag te beantwoorden. Ik weet nog wel iemand die mag oprotten ja. Maar dan ga ik offtopic.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Dit ken ik niet, kan iemand dit ff uitleggen? :eh:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

fish88 schreef:en terugkomend op de eerste reactie vind ik montoya 1 van de beste keuzes die dennis heeft gedaan in jaren door david coulthard die niks presteerde uit die wagen te halen en er iemand in te zetten die het team tenimnste kan helpen naar de constructeurs titel.

De combinatie Kimi/David had zijn uiterste houdbaarheidsdatum al gezien ja. Ben ik met je eens. Maar Coulthard werd al snel wel het ondergeschoven kindje. Kimi kreeg wel heel veel aandacht. Niet onterecht want het is de toekomst van McLaren maar ook in het laatste jaar van Mika leek het alsof David het ondergeschoven kindje was terwijl Mika in het laatste jaar echt geen zin meer had (kijk Mika nu in DTM). Ik denk dat dat bij DC ook meespeelde. Laatst ook al een interview dat hij teveel van zijn carriere aan McLaren had gegeven en niet zo zeker van zou zijn dit nog eens te doen als hij het over kon doen. Kijk hoe DC nu gaat bij RedBull.

En het helpen naar de constructeurstitel door Montoya... Monaco had Montoya makkelijk meer punten kunnen brengen en bovendien Kimi flink kunnen helpen door voor Alonso te eindigen en Canada had hij het team qua punten een grote dienst kunnen bewijzen. Beide niet gebeurd dankzij grove persoonlijke fouten. Dan dat vage tennisincident. Nou ik weet niet hoe ze daar tennissen maar het zal wel met granaten zijn want zulke zware blessures aan een schouder moet je normaal voor kunnen serveren met 200+ km per uur gedurende 10 jaar. En verder hoor je vooral ook veel excuses over dat hij nog moet wennen aan de auto etc. Dat koste bij David, Mika en Kimi destijds een race of 3. Niet een half seizoen. :? De la Rosa en Wurz hebben beide 1 race gedaan met aardig succes en met name De la Rosa vond ik erg opvallen met zijn aanvallende stijl. :thump_up:
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

St. Paul schreef:
@ TRD: net zoveel respect als Montoya naar die cameraman zeker? Heb jij ook respect voor al die gasten die iemand zonder goede rede anderen het ziekenhuis of doodskist inmeppen? Hou jij van zinloos geweld? Als jij ooit een keer een foutje maakt in het verkeer en een andere auto raakt dat vind jij het goed dat die persoon jou maar gelijk even op je gezicht komt slaan? Heb je het filmpje wel gezien of reageer je maar gewoon?

En om je overblijvende vraag te beantwoorden. Ik weet nog wel iemand die mag oprotten ja. Maar dan ga ik offtopic.

Oeps, dan heb ik toch schijnbaar een ander filmpje gezien dan jij. Ik heb alleen maar iemand gezien die geïriteerd was geraakt, doordat hij een camara lens vol tegen zijn "kanus" kreeg.
Zou je de link kunnen plaatsen waar dat zinloos geweld, in het ziekehuis slaan, doodskisten enz.. op te zien is ? Of laat maar, daar moet ik niets van zien.
Met alle duidelijkheid: Ik ben volledig tegen zinloos geweld en ik vraag mij toch telkens af hoe je erop komt om zulke nonsens als reaktie te plaatsen met feiten die helemaal niet ter spraken zijn.
En over de term oprotten van jou telkens maar te zwijgen. Zou dat misschien niet een lichte vorm van zinloos geweld zijn :thump_down: :thump_down: ?
Plaats reactie