geef maar wat feedback.

grtzzzz powerline.
Matt Modelautos schreef:Tja, wat moet ik hierop nou zeggen...![]()
Het is eigenlijk hetzelfde als wat er nu al in de ombouw topics gebeurd. Alleen zit er i.d.d. een tijdsdruk achter zoals "Jolly club" terecht opmerkt.
Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde. Ik wil absoluut niet negatief overkomen, maar vraag me dit eigenlijk af.
Misschien zou het wel iets zijn om een vooraf afgesproken model te gebruiken en dan daar je fantasie / ombouw op los te laten.
Zo krijg je een beter inzicht wat er allemaal mogelijk is bij het ombouwen van één specifiek model.
Zo kan er een race, rally of custum model uit voortkomen.
Dat lijkt me wél een uitdaging.
Dus één vooraf vastgesteld model,..en maak er iets van.
Matt Modelautos schreef:Tja, wat moet ik hierop nou zeggen...![]()
Het is eigenlijk hetzelfde als wat er nu al in de ombouw topics gebeurd. Alleen zit er i.d.d. een tijdsdruk achter zoals "Jolly club" terecht opmerkt.
Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde. Ik wil absoluut niet negatief overkomen, maar vraag me dit eigenlijk af.
Misschien zou het wel iets zijn om een vooraf afgesproken model te gebruiken en dan daar je fantasie / ombouw op los te laten.
Zo krijg je een beter inzicht wat er allemaal mogelijk is bij het ombouwen van één specifiek model.
Zo kan er een race, rally of custum model uit voortkomen.
Dat lijkt me wél een uitdaging.
Dus één vooraf vastgesteld model,..en maak er iets van.
B.A.Z. 10 schreef:Leuk idee.Dan moeten er wel verkiezingen komen op het laatst.
Maar wat ik me dan ga afvragen wat al er al eerder stond dat mensen vals gaan spelen.Zoals wielen die niet kunnen draaien etc.
Maar ik ga zeker wel mee doen.