Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peter Parker schreef:Wat is ie mooi, zou er ook een 917 bij passen?
Vast wel. Deze stamt toch uit de jaren dat ze met het type 910 en 917 reden
Tim schreef:Mooie wagen, rare oprijplaten? Als het een lift moet voorstellen mis ik de rails, en als het gewoon platen zijn, waarom hangen ze dan nu verticaal?
Ja, heb ik me ook over verbaast. Kan het alleen nog niet vertellen.
Tim schreef:Mooie wagen, rare oprijplaten? Als het een lift moet voorstellen mis ik de rails, en als het gewoon platen zijn, waarom hangen ze dan nu verticaal?
Omdat ze "vroeguh" nog niet van die liften hadden, de oprijplaten stonden schuin tegen de truck aan en dan werd de wagen erop gereden, handrem erop en door de kabels werden de oprijplaten horizontal getrokken waardoor de wagen de truck ingeduwd kon worden.
Omdat ze "vroeguh" nog niet van die liften hadden, de oprijplaten stonden schuin tegen de truck aan en dan werd de wagen erop gereden, handrem erop en door de kabels werden de oprijplaten horizontal getrokken waardoor de wagen de truck ingeduwd kon worden.
Aha. Ik geloof je wel, maar als die auto er schuin tegen omhoog kan rijden, kan die toch net zo goed meteen doorrijden? Lijkt mij?
Markopolo schreef:Probeer er maar eens uit te komen als je de wagen erin gereden heb Let maar eens op bij een race weekend ofzo, wagen worden er (bijna)altijd ingeduwd.
Even vergeten dat er ook nog race-series bestaan met niet-dichtgelaste deuren.
En een auto die zo laag ligt kan die hoek denk ik ook niet nemen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.