BBurago Ford Sierra

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
capri power
Berichten: 121
Lid geworden op: za 29 okt 2005 18:16

BBurago Ford Sierra

Bericht door capri power »

Hallo,

deze bburago sierra staat nu in een grondlaag.
het is de bedoeling dat deze sierra gewoon wit word maar met getinte achterruiten en achteste zijruiten zoals mijne sierra op 1/1 (geweest).

Afbeelding

grt,c
Ford Capri 2600GT V6 1973
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5162
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Da's nou jammer! Bburago heeft hem namelijk zelf in het wuit uitgebracht, met enkel stickers (ik heb er namelijk zelf een) had je gewoon de stickers er af kunnen halen (zoals ik had gedaan :))

Waarom neem je niet de Schaback?
Gebruikersavatar
capri power
Berichten: 121
Lid geworden op: za 29 okt 2005 18:16

Bericht door capri power »

bij het verwijderen van de stickers bleef er een lijmlaag zitten op het koetswerk.
toen ik probeerde te verwijdee had ik ook hier en daar wat verf mee.
ook waren er hier en daar zwarte elementen aangebracht maar die waren nie mooi geschilderd dus opnieuw doen...

grt,c
Ford Capri 2600GT V6 1973
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

capri power schreef:bij het verwijderen van de stickers bleef er een lijmlaag zitten op het koetswerk.
toen ik probeerde te verwijdee had ik ook hier en daar wat verf mee.
ook waren er hier en daar zwarte elementen aangebracht maar die waren nie mooi geschilderd dus opnieuw doen...

grt,c


Inderdaad een bekend euvel bij burago. :cry: Ik haalde laatst de decals van een Audi Quattro af, Het model is nu half gestript :cry:
Plaats reactie