Lamborghini

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Paultje
Schaal: 1:43

Lamborghini

Bericht door Paultje »

Ik zag laatst foto's van n autoshow en toen zag ik de stand van lamborghini met alle modellen in n witte kleur, schitterend :dance: maar ik ga nu ook lamborghini sparen en ik zou graag ook modellen in t wit willen en n beetje hetzelfde effect hebben....kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt,

Paultje
Audi!!!!!!!
CARROS

Bericht door CARROS »

Bedoel je soms deze (mijn foto's trouwens) dus niet kopiëren he :P
Van de Gallardo met die leuke ruiten ,de Concept S, is een model gemaakt door Looksmart.
Een echt aanrader als je Lamborghini's gaat sparen is de Polizia Gallardo van AUTOart. (maar die ken je waarschijnlijk al)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toegevoegd na 2 minuten:

Dit is dat model:
Afbeelding
Afbeelding
Paultje

Bericht door Paultje »

Jah dat bedoel ik schitterend he, maar is van de Gallardo en Murcielago geen model in t wit verkrijgbaar, ik weet dat van de lamborghini Gallardo SE ook n model in t wit verkrijgbaar is...

zal ze neit kopieren :D

Paultje
Audi!!!!!!!
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Lamborghini's zijn fantastisch, zeker in deze kleuren! Ik denk dat je niet ver komt als je alleen deze witte modellen zou willen kopen. Er zijn heel wat mooie 1/18's, zeker die van AUTOart, alleen niet in deze kleur. De Gallardo SE is helemaal super, ik zal het moment nooit meer vergeten toen ik compleet in de stoel werd gedrukt door de fabelachtige acceleratie...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Paultje

Bericht door Paultje »

Ik had laatst wel op ebay n Gallardo in schaal 1/43 in t wit gezien in n witte kleur, deze was van t merk Altaya kan iemand helpen waar ik deze kan krijgen vind m nergens meer......

Alvast bedankt,

Paultje :mrgreen:
Audi!!!!!!!
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik moet zeggen dat die witte lambo's op een zwarte stand wel een heel bijzonder effect teweeg brengen...

Ik durf alleen niet te zeggen of al deze lambo's ook in het wit te koop zijn geweest als modelletjes...

maar misschien kan de airbrush daar iets aan doen....
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik heb een tijdje geleden met plannen rondgelopen om die Murcielago na te maken, de velgen van een Maisto Roadster d'r onder en dan het model overspuiten met wit en een laagje parelmoer effect. Maar die plannen liggen voorlopig ergens achter in de koelkast... :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

1:18 24/7 schreef:Ik heb een tijdje geleden met plannen rondgelopen om die Murcielago na te maken, de velgen van een Maisto Roadster d'r onder en dan het model overspuiten met wit en een laagje parelmoer effect. Maar die plannen liggen voorlopig ergens achter in de koelkast... :mrgreen:

mm... misschien moet je die koelkast maar eens gaan ontdooien... :mrgreen: white murcs...... just like little white socks...

Curbstone Models schreef:[..]

mm... misschien moet je die koelkast maar eens gaan ontdooien... :mrgreen: white murcs...... just like little white socks...

Hoor ik daar een sponsor zich aandienen?! :lol: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Paultje

Bericht door Paultje »

Kijk eens wat ik gevonden heb op de spaanse ebay, is dit model ook in Nederland verkrijgbaar :?: :?: :?:

http://cgi.ebay.es/LAMBORGHINI-GALLARDO-1-43-COLECCION-COCHES-DE-ENSUENO_W0QQitemZ6015661123QQcategoryZ100119QQcmdZViewItemQQisPrinterFriendlyZ1QQpvZ2

Paultje
Audi!!!!!!!
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Hier nog twee witte modellen van IXO 1/43:

Afbeelding
Lamborghini Countach LP400S
White with blue interior

Afbeelding
Lamborghini Countach 500s
Pace Car Monaco GP 1982 (White)

Ik kan niets over de Gallardo 1/43 Altaya/IXO vinden :? :|

Toegevoegd na 4 minuten:

Nog iets:

Afbeelding
Model van de Lamborghini 3500 GTZ Zagato 1965. Dit model is door Looksmart geproduceerd in de schaal 1:43.

Dit is echt een waanzinnig mooi model!! :worshippy:
Paultje

Bericht door Paultje »

Hier is de foto van de advertentie van ebay :dance: ik wil echt weten waar je dit model kunt krijgen....

Afbeelding
Audi!!!!!!!
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Je kunt hem voor E22,00 op eBay krijgen!!! Het is een IXO (Altaya). Dat is dus goedkoper dan in Nederland, waar IXO modellen tussen de 20 en 30 zijn!

Ik heb even gezocht, maar heb het model in geen één webwinkel aangetroffen. Omdat het een Altaya is, is hij misschien alleen voor de Franse / Spaanse markt uitgebracht. :?

CARROS

Bericht door CARROS »

Ha dat wou ik net posten, zeker mooi model waarschijnlijk! :thump_up:
Alleen beetje jammer dat ze dan niet gelijk de Gallardo SE doen. :doh:
Afbeelding
Gesloten