vivado ferrari collection schreef:Ik verbaast me ook weleens dat er onderwerpen op dit fantastische forum terecht komen die totaal niks te maken hebben met iets waar wielen onder zit. ik noem op: woord assocatie,Voetbal,Mensen die modelauto's vernielen als hobby zien,politiek en noem maar op...
dit is een MODELAUTO forum....
Precies, daar hebben we het Café voor geopend, elk normaal en niet normaal mens (Moi

)heeft wel eens commentaar op iets, of wil iets anders delen dan alleen modelauto's, maar dat hoeft niet in elk topic wat er maar voor handen is, sommige willen blijkbaar overal op reageren met onzin, dit wordt frusterend voor andere die dan wegblijven of topic gaan mijden. Ik zelf kom nauwelijk in de straatversie forum, heb daar het AA topic al 2x schoongemaakt en gevraagd of het wat anders kon, maar daar wordt ook weinig gehoor aan gegeven.
En om bij elk ding een pb te gaan sturen is gekkenwerk, nogmaals het is geen baan wat we hier doen. Ik ben nog steeds voorstander om gewoon wat strenger te zijn en waarschuwingen uit te delen. Misschien schrikt dat wat af, misschien ook niet, maar rotte appels zijn er zo uit.
Het puntenrijbewijs werpt ook zijn vruchten af qua verkeersovertredingen en volgens mij willen er nog steeds heel veel mensen hun rijbewijs halen, dus ik bedoel maar.