Modelautokampioen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Modelautokampioen

Bericht door rpi »

Zaterdag bij ze langsgeweest. Twee leuke modellen op de kop getikt voor zeer nette prijzen.

Hun website is zeer verzorgd en actueel, maar ter plaatse modellen bekijken is niet echt handig. Ze staan zeer hoog op een zoldertje. Als je wat bij ze wilt kopen moet je dus echt eerst de website bekijken. De modelauto's zijn duidelijk bijzaak, het is namelijk eigenlijk een schoenenwinkel etc.

Maar nogmaals, de website is top met zeer duidelijke foto's van de modellen, leuke aanbiedingen en actuele voorraad.

Dik tevreden derhalve :thump_up:
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Modelautokampioen

Bericht door FordMustangGT »

Heb recent bij hun ook hun model gekocht, deze kwam prima verpakt binnen, helaas was het linker voorwiel afgebroken. Ik heb al contact met hun gehad en als het me lukt te lijmen krijg ik er fikse korting op en anders kan ik hem kosteloos terugsturen, erg netjes :thump_up: :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautokampioen

Bericht door Powersprint »

Ook ik ben laatst bij ze langs geweest om een model (dodge viper autoart) op te halen. In mijn mail die ik had gestuurd om te vragen of het model al op voorraad was werd een lagere prijs aangegeven dan op de site zelf. Toch kreeg ik het model voor de lagere prijs. Het model stond al mooi voor me gereserveerd, dus pakken, betalen en weer weg :D Modellen zijn inderdaad bijzaak, maar als je het model van tevoren laat reserveren is de service echt prima :thump_up: Niets te klagen over deze winkel :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Modelautokampioen

Bericht door lambo »

Powersprint schreef:Ook ik ben laatst bij ze langs geweest om een model (dodge viper autoart) op te halen. In mijn mail die ik had gestuurd om te vragen of het model al op voorraad was werd een lagere prijs aangegeven dan op de site zelf. Toch kreeg ik het model voor de lagere prijs. Het model stond al mooi voor me gereserveerd, dus pakken, betalen en weer weg :D Modellen zijn inderdaad bijzaak, maar als je het model van tevoren laat reserveren is de service echt prima :thump_up: Niets te klagen over deze winkel :)
De lagere prijs kan er mee te maken hebben dat ze de prijzen afgelopen weekend verlaagd hebben. Ik heb er ook eens een model gehaald maar de laatste tijd waren ze duurder dan de andere winkels, AutoArt is inmiddels bij hun in prijs verlaagd dus haal ik er binnenkort misschien wel weer iets.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautokampioen

Bericht door Powersprint »

De viper staat op hun site nog steeds voor €89,95 terwijl ik er minder voor heb betaald. Ik denk toch gewoon een typfoutje, maarja mooi meegenomen dus :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie