GB-Models verzameling..(update sep' 08 Jaguar)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
GB-Models
Schaal: 1:43

GB-Models verzameling..(update sep' 08 Jaguar)

Bericht door GB-Models »

Allereerst iedereen nog de beste wenzen voor het nieuwe jaar. Zoals beloofd alvast een aantal plaatjes van m'n verzameling. Helaas moet ik toegeven dat de kwaliteit van de foto's een beetje tegenvalt. Maar m'n eenvoudige digitale cameraatje (van de LIDL !) is niet goed in staat scherpe foto's van dichtbij te maken en af en toe weigerd de flitser. Excuses! Zal binnenkort kijken of ik een betere camera kan krijgen/lenen .

Afbeelding
Jaguars (1:43) oud en nieuw. Nog net zichtbaar is de Jaguar S-type (oude type) en de MK2 estate (handbuilt van Milestone) Ook mooi zijn de vrij recente XJ-S en XJC-12 (coupé) van Minichamps.

Afbeelding
MG's en diverse Rover-modellen.

Afbeelding
Austin Cambridge, Morris Oxford, Wolseley's....a lost decade!

Afbeelding
Austin A35, Austin Healey's, Morris Minors in diverse uitvoeringen. Op de achtergrond nog de Morris Oxford (type 2) van IXO

Afbeelding
Jaguar Racing; Xjr-12, Xjr-5, XjC-12, S-type Zakspeed.......

Afbeelding

T' is over met Rover ! Rover P4, P6, SD1, 75 van Vanguards.

Afbeelding

De beruchte Austin Allegro en de Princess :mrgreen: De groene roadster is de MG RV8 (Maisto), deze werd gebouwd door de Rover-group van 1992-1995 en was feitelijk een ge-moderniseerde MGB met Rover-V8.

Binnenkort volgen wel weer een aantal updates, keep in charge !
Laatst gewijzigd door GB-Models op wo 10 sep 2008 11:52, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MvG. Jeroen
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Geweldige collectie. Helaas zijn veel van die modellen niet te krijgen in 1:18 :cry: Echt een mooie Engelse verzameling :thump_up:
GB-Models

Bericht door GB-Models »

Dank je wel ! In 1:18 heb ik een stuk of 6 modellen. Jaguar C-type (autoart), Mk2 (maisto), Xk120 lemans (Ertl), E-type & SS100 (Burago), Xk120 roadster (?).
Afbeelding
MvG. Jeroen
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Mooi! :thump_up: Ik herken de Austin Allegro, ik heb precies dezelfde, maar dan een limited edition (brazil red). Ik heb tevens de 1:18 versie van de MGB GT (een groene) van Universal Hobbies. Dit is een van de weinige (mooie) 1:18 versie van Britse auto's.
GB-Models

Bericht door GB-Models »

Mooi! Ik herken de Austin Allegro, ik heb precies dezelfde, maar dan een limited edition (brazil red).

Ik heb vrij veel van Vanguards! Vindt ze kwalitatief steeds beter worden en bovendien nog gunstig geprijsd! :thump_up:

Binnenkort komt Vanguards in 1:43 met een Austin Princess (wedge-model). Ik heb van dit model een oude Dinky (die brons-kleurige op de foto), maar deze is in een afwijkende schaal (1:37). Maar is wel helemaal nieuw met het doosje erbij uit de jaren '70. 8)
Laatst gewijzigd door GB-Models op do 05 jan 2006 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MvG. Jeroen
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

We3lkom hier en ook de beste wensen voor 2006. Je hebt al een indrukwekkende collectie. :shock: Jaguars zijn echt naar mijn hart. Mis wel de Jagaur XJR-9 van Jan Lammers (LeMans 88) :P Vanguards zijn inderdaad hele leuke modellen voor relatief weinig geld
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Van harte welkom op dit forum en nog de beste wensen. Het is een hele leuke verzameling en dat die maar snel mag groeien :thump_up:
Afbeelding
GB-Models

Bericht door GB-Models »

Heb wel een Jaguar XJR12 (IXO) van Jones-Salazar (zie 5de foto). Die uitvoering van Jan Lammers is heel moeilijk aan te komen omdat deze bij de Nederlandse verzamelaars nogal gewild zijn.
Afbeelding
MvG. Jeroen
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Ik vind je verzameling fantastich!! Er zouden alleen nog wel wat meer Aston Martins in mogen..Je Jags zijn geweldig!! :worshippy:

Ik houd dit topic in de gaten en zie uit naar een update! :thump_up:
GB-Models

Bericht door GB-Models »

Voorlopig houdt ik het bij Jaguar, MG, Rover, Austin, Morris en afgeleiden van deze merken. Maar zeg nooit nooit !! :mrgreen:
Afbeelding
MvG. Jeroen
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Zo moeilijk is het niet om aan de Jaguar van Jan Lammers te komen. Hangt er vanaf van welk merk je de jag wilt en hoeveel je ervoor wilt neerleggen. Is een kwestie van goed op Ebay speuren :P
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Hele mooie verzameling! Vooral de Morris' zijn geweldig!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Heel mooie verzameling, bijna alle echte Britse merken zijn toch verdwenen niet?
Wel jammer want zij bouwden mooie wagens, maar de deugdelijkheid liet te wensen over. Ik heb ooit een Vauxhall Viva SL 90 gehad, niets dan miserie, was anders een mooi wagentje! Heb de wagen toen nieuw gekocht en na 1,5 jaar terug verkocht.
Afbeelding

Forza Ferrari
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Welkom hier en een hele leuke aparte verzameling lijn.
Jean-Pieteke

Bericht door Jean-Pieteke »

welkom hier :thump_up: en leuke verzameling!

waarom ga je niet Alle britse merken sparen? :P ( lotus, TVR, Aston Martin )
Afbeelding
Plaats reactie