Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar de echte is in ieder geval om te smullen, samen met zijn grote broer de enige SUV waarvoor ik mijn principes opzij zou zetten
Net wat je zegt Martin het model is grof. Tenminste als hij dezelfde kwaliteiten heeft als de Discovery en de Range Rover.
Volgens mij is de lak wel redelijk en staan er weerspiegelingen op de auto als je goed kijkt.
Banden en velgen heb ik ook nog mijn twjifels over en de auto staat zeker ook te laag bij de grond helaas
Maar ja hij zal wel weer niet uitgebracht worden door een ander merk Had ook liever gezien dat bijvoorbeeld UH dit model had gemaakt. Redelijk prijs voor een goede kwaliteit. Nu is het meer hoge prijs voor een redelijke kwaliteit
Laatst gewijzigd door Ricardo op wo 11 jan 2006 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia schreef:Kijk maar eens even naar de gaten tussen de portieren, de uitlaatpijpen, de raamstijlen.
Erg jammer, de potentie was er wel. Het model en de oranje kleur is toch wel een mooie combo. Jammer dat Ertl het niet serieus heeft genomen.
typisch ERTL zijn niet veel budget modellen van ERTL goed afgewerkt helaas. Hij gaat er hier wel komen dat wel is trouwens ook wel een kleine kanttekening bij te maken. Dit model zal in de states niet veel meer gaan kosten dan 30 dollar denk ik, zoals de meeste ERTL daar. Dit zal neerkomen dat hij qua kwaliteit ongeveer gelijk zal moeten liggen met Maisto, Revell en dergelijke. Helaas ligt het model qua prijsniveau hier in nederland een stuk hoger 50 euro ongeveer en ja dan is de kwaliteit zeker belabberd te noemen