Concurrentie modelautoforum?

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Voor mij hoeft er eerlijk gezegd geen slotje op, het is toch een "normale" discussie. Aangezien het een café draadje is verdwijnt ie op termijn toch vanzelf.
Afbeelding
DMR
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 12 sep 2005 21:26
Locatie: Hoofddorp

Bericht door DMR »

Ricardo schreef:Dit lid: TDMF (vraag me toch af waar die afkorting voor staat The Dutch Modelcar Forum)heeft zitten ouwehoeren in de shoutbox samen met een Zuiderburen collega van het andere forum die hetzelfde nodig achtte. Dus van jullie kant is er behoorlijk gespammed om eerlijk te zijn :thump_down:


Daarover is ook contact met Muiter geweest en hebben we het probleem uit de wereld geholpen.

Erg spijtig dat dit gebeurd is. Leden die zo onbezonnen te werk gaan hebben wij weinig trek in en er ook snel uitgegooid, en geband op alle mogelijke manieren.

Over het zuiderburen Forum is mijn niks bekend.
Voor het geval met dit TDMF lid. Deze zal niet meer terug keren, deze naam is geblokeerd. En voor deze actie wil ik namens ons forumpje onze excusses aanbieden voor wat er op die dag gebeurd is.
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Is het mogelijk om niet alle leden van het "verkeerde" forum over 1 kam te scheren????
Ik Arie heb richting Muiter en ook Polo open kaart gespeeld zonder daar over te mauwen.

Elke keer word weer hetzelfde uit de sloot getrokken wat ik nu zo langzamerhand wel weet.
Als iemand iets wil weten m`n pb staat ook hier gewoon open.

Krijg het idee dat ik met iets heel verkeerds bezig ben.....
Ik denk dat jullie jaloers zijn dat wij het wel aan durven.

Ben benieuwd naar de reaktie van jullie............en dan als grote mensen onder elkaar en niet op afstand hier.

SPREEK ME DAN PERSOONLIJK AAN EN JE ZULT ZIEN DAT IK DE ROTSTE NIET BEN.

En ga ook niet zitten zeuren om het te sluiten dit topic want dat is de weg van de minste weerstand.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

kwiebje schreef:Kan er geen slotje op om nog meer commotie te voorkomen? Lijkt me voor alle partijen het beste.


Waarom ?, ik zie niet in waarom hier geen discussie over gevoerd mag worden
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ten eerste wil ik even stellen dat er uiteraard geen verkeerd forum bestaat. en ten tweede is het merendeel van de mensen hier uiteraard niet op de hoogte van het feit dat het lid die gespammed heeft hiervoor ook daadwerkelijk "gestraft" is. (ik wist het ook niet) Met zo'n naam ga je er verder ook vanuit dat hij zeker niet een gewoon lid van jullie forum is tenminste dat was mijn eerste indruk. Vandaar dus dit misverstand. Vind het alleen een beetje jammer dat een gewone vraag niet gewoon beantwoord had kunnen worden met een gewoon antwoord. En niet zoals nu gebeurt is gelijk bovenop de kast gaan zitten. Uiteraard is de titel van deze topic ook ongelukkig gekozen en straalt gelijk iets negatiefs uit :thump_down:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

andre schreef:Ik wilde me er niet mee bemoeien maar ga het nu toch doen.
Na het lezen van alle geplaatse berichten , denk ik waar zijn we
hier nu eigenlijk mee bezig.
Wat is nu eigenlijk cocurentie voor dit forum of het andere forum
waar het hier over gaat, zie het meer als een aanvulling op de
diverse modelauto forums die er zijn zowel het NL forum of het
GB forum of noem maar op .
Als iemand een forum wil starten moet die dat gewoon doen,
kijk en dat het bijna een copie is van HET forum daar moeten beide
oprichters zich maar over buigen is mijn mening.
Maar om daar nu zo lang over door te gaan is toch gewoon tijdverspilling
en heeft niets meer met modelauto's of dergelijke te maken.
Ik ben op diverse fora actief nu dus ook op het nieuwe forum.
Al met al heeft het nieuwe forum een grote hoeveelheid publiciteit gekregen dat er mensen van dit forum ( ik ook) daar nu ingeschreven staan.
Onder het motto LEVEN EN LATEN LEVEN , en ga verder waar dit forum voor bedoeld is voor MODELAUTO's en niet voor elkaar af te zeiken
:mrgreen: :angel:

al ken ik het andere forum niet,ik ben het volkomen eens met andre.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Jaloers zijn op het DURVEN opzetten van een forum :?: Wat valt daaraan te durven, loop je soms het risico om je dood tegemoet te gaan ofzo :?:
Van een brug afspringen met een elastiekje aan je benen, dat moet je durven :wink: .

Komt bij dat het al helemaal niets spectaculairs is als je een nederlandstalig forum opstart, terwijl er al een is waar je zowat alles vanaf kunt rippen.

Reageren via pb doe ik ook liever niet, dit is een forum en die zijn bij mijn weten bedoelt om te discussiëren. Ik zeg niets wat verboden is dus iedereen mag het lezen :thump_up: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Niemand maakt zich er druk over alleen wil iedereen er wat over zeggen... :lol: Dat is typisch MAF. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

St. Paul schreef:Niemand maakt zich er druk over alleen wil iedereen er wat over zeggen... :lol: Dat is typisch MAF. :mrgreen:


En een deel weet niet eens waar het over gaat, maar wil wel lekker meepraten :lol:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Concurrentie?!

Bericht door Ricardo »

vjenne-modelcars schreef:Hoi,

Jongens het zijn twee verschillende forums met verschillende doelen en wat is er nu niet kleuker dan concurrentie!

LATEN WE ONS NOU NIET ZO DRUK MAKEN MAAR MEER OP ONZE HOBBY RICHTEN!

Groeten,

Richard Ibbenhorst


Dat het twee verschillende fora zijn kan ik begrijpen alleen wat je bedoeld met twee verschillende doelen is mij niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn. Dacht toch dat beide fora als doe hadden het "Discussieren over modelauto's" :mrgreen: Waarom maak je anders een forum :?:
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Concurrentie?!

Bericht door Curbstone Models »

Ricardo schreef: :mrgreen: Waarom maak je anders een forum :?:



omdat het knopje "kies tijd" niet goed werkt.... :lol:


Het moet toch geen probleem zijn dat iemand nog een forum begint...
misschien had de persoon in kwestie wel zoiets van " dat kan ik beter "...

sommige mensen houden immers niet van een goed georganiseerd forum...
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Ik heb mij in het begin met de discussie bemoeid, omdat ik een beetje te veel overeenkomsten zag. Het maakt me niet uit of er nou 1 of 100 forums zijn die over modelauto's gaan. bezoek ze ook en wordt zelfs member. Die personen hebben het recht om zo'n forum te starten, al gebeurt het uit onvrede over het beleid wat op MAF gevoerd wordt (wat volgens mij de beweegredenen zijn van dutch modelcar forum en modelcarforum.be) .
Het is en blijft alleen irritant dat het grotendeels kopieen zijn van dit forum, met dezelfde doelstelling, en dat dat staalhard ontkent wordt :?
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Het is en blijft alleen irritant dat het grotendeels kopieen zijn van dit forum, met dezelfde doelstelling, en dat dat staalhard ontkent wordt


Ik ben aan het zoeken geweest maar kan nergens vinden dat ik het staalhard ontken :nuts:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Arie, je moet niet alles persoonlijk opvatten wat hier gepost wordt :wink:

DMR schreef:Ik snap nu niet waar iedereen zig druk om maakt.
Goed er is een nieuw forum en miscchien lijkt ie er erg op
maar dat is omdat het zelfde programma gebruikt wordt
DMR
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 12 sep 2005 21:26
Locatie: Hoofddorp

Bericht door DMR »

motorhead schreef:Arie, je moet niet alles persoonlijk opvatten wat hier gepost wordt :wink:

[..]


En hiermee ontken ik toch ook niets?

En dat de topics misschien op elkaar lijken dat krijg je bij elk forum dat over dezelfde onderwerpen gaat spreken.
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
Plaats reactie