Concurrentie modelautoforum?

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Ricardo schreef:We zijn inderdaad geen kleuterschool, maar dan moet je je er niet naar gedragen. Markopolo stelt toch gewoon een vraag. Dus normaal anwoord is wel gewenst lijkt mij :wink:


Wie zit ons nou een beetje af te zeiken jullie ons of wij jullie?????
Ik had hier nooit een topic over begonnen want daar ben ik veel te slim voor om dat niet te doen.
En als Plo een antwoord wil.......als die goed heeft gelezen kan die zien dat ik Muiter een antwoord heb gegeven.
En Muiter is chef van het forum dus heb daar mijn mening neergelegd.
Maar ik heb Polo ook weleens anders horen praten hoor.
En ik spring heus niet uit m`n vel als jullie dat soms denken.

Maar al wat ik er mee wil zeggen is het volgende............
ben reuze benieuwd hoelang dit topic nog stand gaat houden nu het uit de hand dreigt te lopen volgens jullie.
Ik zou het als moderator op Dutch MF nooit verweideren of sluiten omdat ik het wel interessant vind.
Verzamelen is de kunst van het kopen
DMR
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 12 sep 2005 21:26
Locatie: Hoofddorp

Bericht door DMR »

Wij lezen heel goed
Het probleem is dat jullie van een mug toch zo een giga olifant maken (over olifanten gesproken)

Op al die vragen heb je allang antwoord als je goed leest.

En nog maals we staan totaal los van MAF!
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

En als je wat wil weten plo m`n pb staat altijd open.
Dan kan ik het als een grote vent de wereld uithelpen.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zo te horen is het grootste probleem, dat jullie iets tegen Muiter hebben op een of andere manier als ik goed kan lezen. Niet meer niet minder.
DMR
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 12 sep 2005 21:26
Locatie: Hoofddorp

Bericht door DMR »

Ricardo schreef:Zo te horen is het grootste probleem, dat jullie iets tegen Muiter hebben op een of andere manier als ik goed kan lezen. Niet meer niet minder.


Ook dan heb je een probleem met lezen.
Heb je hier ergens zien staan dat we Muiter afzeiken?

En als we iets tegen Muiter hebben dan hadden we het Muiter wel direkt gezegd zondar het openbaar neer te zetten.

:naughty:

Toegevoegd na 1 minuten:

Bedoel wat is nu het probleem?

Is het verboden dat men een eigen forum opzet?
Wij zijn niet degene die meten van daken gillen
over concurentie enzo.

En we hebben ook nergens MAF zwart lopen maken.
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Het probleem bij DMR is dat iemand geen t-shirts mocht aanbieden en een ander wel vlaggen. Dat was beide tegen de regels alleen bleven de vlaggen staan. Iets wat idd niet klopt gezien de regels.

Mooie is dat MAF een reportsysteem heeft waar je dit kunt rapporteren. Dat wordt niet gedaan (alle reporticons zijn nog ongebruikt in dat topic!!!) maar moet een mod een pb sturen, wat ik raar vind, maar goed. Kan me voorstellen dat je dat niet eerlijk vind. Kan me niet voorstellen dat je dan geen actie neemt. Kan me voorstellen dat je het vevelend vind dat met dat topic weken later nog niks mee gedaan is. Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat je daar dan niks daar van zegt.

Als je dan zo volwassen bent trek je je bek open lijkt mij.

Maar goed los daar van. Markopolo stelt 1 duidelijke vraag: Er komt een nieuw forum en je bent niet bereid samen te werken met MAF. Oke, allemaal goed en wel. Maar wat is de rede dat je die behoefte hebt aan dat nieuwe forum? Want er moet iets zijn wat bij MAF niet voldoet aan wat jij zoekt. Je wilt iets anders zien. Anders heb je geen rede om iets nieuws te beginnen. Dat willen we gewoon weten want dat is de input die MAF zoekt om MAF eventueel beter te maken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Het zal me ook een worst zijn dat iemand een nieuw forum opzet zoals ik in al meerdere post gezegd heb. (mooie manier om je site te promoten en dergelijke) Waar ik me een beetje boos over maak is het feit dat iemand gewoon een normale vraag stelt, waar dan een abnormaal antwoord op verschijnt :doh: Dat is het enige, en aan jullie op- en aanmerkingen is te vernemen dat jullie dus eigenlijk zat zijn dan de regeltjes achter dit forum. (helaas wel de regels die het forum boven water houd en die dus naar mijn weten in eerste instantie zijn opgesteld door Muiter, vandaar mijn opmerking)
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Maar goed los daar van. Markopolo stelt 1 duidelijke vraag: Er komt een nieuw forum en je bent niet bereid samen te werken met MAF. Oke, allemaal goed en wel. Maar wat is de rede dat je die behoefte hebt aan dat nieuwe forum? Want er moet iets zijn wat bij MAF niet voldoet aan wat jij zoekt. Je wilt iets anders zien. Anders heb je geen rede om iets nieuws te beginnen. Dat willen we gewoon weten want dat is de input die MAF zoekt om MAF eventueel beter te maken.


Een forum met 13 leden gaat toch niet samenvoegen met een forum dat meer dan 600 leden heeft.

Maar ik vind als Muiter me vraagt waar het knelpunt zit bij ons.......en ik geef hem daar antwoord op dat ik dat niet hier hoef te doen.
Met een uur stamp ik het forum weer de lucht in omdat wij er zelf wel plezier in hebben en er ook in geloven.
En hoe jullie er over denken moet ieder voor zich weten maar bij ons is iedereen welkom.
Ik heb ook geen zin om hier elke keer over in discussie te gaan want ik wil graag volgend jaar nog naar de MAF meeting toe zonder daar scheef aangekeken te worden.

Er zijn meer dingen als een vlag of shirt wat eerder aangegeven word maar het zijn echt geen onverkomelijke dingen die aan de andere kant heersen.

Alleen bemoeit iedereen zich er nu mee.
Laatst gewijzigd door Special Models op wo 18 jan 2006 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Jp-cars
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:37

Bericht door Jp-cars »

hmm zag deze topic en besloot ff door te nemen, nog voor ik de helft had gelezen zag ik door dat het de slechts bestede 5 minuten van me leven if geweest, hiervoor dan ik jullie alle :? wat een hoop poeha om HELLEMAAL NIX..... :thump_down:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Special Models schreef:Er zijn meer dingen als een vlag of shirt wat eerder aangegeven word maar het zijn echt geen onverkomelijke dingen die aan de andere kant heersen.


Oke maar zoals ik zei, de report buttons zijn allemaal ongebruikt. Dit terwijl het juist belangrijk is dat dit soort dingen wel gedaan worden. Ik denk dat het juist belangrijk is dat dit open aangekaart wordt in forumbeheer. Zo kom je er achter of men het eens is met wat je vind of niet. Dat heben we regelmatig gedaan en daar zijn goede maatregels uit voort gekomen (bv plaatjes die gequote worden, vroeger keek je 10 keer naar dezelfde plaatjes, nu worden ze in een quote omgezet naar een link). :thump_up:

Vandaar dat we zo geïnteresseerd zijn naar de motieven van dat nieuwe forum.

Special Models schreef:Alleen bemoeit iedereen zich er nu mee.


Dat is typisch MAF. Zoals ik al zei:

St. Paul schreef:Wat ik wil zeggen is dat er helemaal niet zo een probleem van gemaakt wordt als je denkt. Alleen iedereen hapt hier en wil er wat over zeggen, dat is het mooiste, dit soort discussies zijn bijna alleen hier mogelijk en worden nergens zo groot als op MAF. :worshippy: :mrgreen: Al kan dat soms ook vervelen. :eh:


Net als die Amerika/Europa Bash, zo gaat dat gewoon. Maar Tim zal ik op de volgende meetig echt niet mijden. Hooguit uitlachen als ie uit die Amerikaan stapt. :mrgreen:

En wie heeft er nu gezegd dat ze een nieuw forum echt een probleem vonden? Alleen zeggen er een aantal dat ze het nut niet inzien, dat zullen dan degene zijn die er niet komen. Daar moet je niet aan tillen.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

motorhead schreef:Dutch Modelcarforum nu al uit de lucht :shock:


Nee niet uit de lucht..........zo snel stoppen we er nu ook weer niet mee.
We hebben nu extra drang om ons te bewijzen :P
Verzamelen is de kunst van het kopen
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Special Models schreef:[..]

Laat ik even voor de duidelijkheid stellen dat we geen concurrentie met dit forum aangaan.
En dat diegene die er achter zit ook lid is van dit forum.
Ik heb me ook aangemeld omdat ik graag alles ophet gebied van modelauto`s wil weten.............ben ook lid van het modelbrouwers forum.


Eerst kijken dan schreeuwen... Kraakte jullie niet af :!: :!:
En trouwens, jullie tegen ons? Ik ben nergens aan verbonden hoor.
Dus noem de beestjes dan ook bij naam voordat je iedereen over 1 kam scheert!
=======================================


En zoals ik al eerder zei, 2 weten meer dan 1....

Dus ik zal ook zeker op jullie site kijken...
Van mijn kant dus succes!
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Opel-DTM schreef:[..]

Eerst kijken dan schreeuwen... Kraakte jullie niet af :!: :!:
En trouwens, jullie tegen ons? Ik ben nergens aan verbonden hoor.
Dus noem de beestjes dan ook bij naam voordat je iedereen over 1 kam scheert!
=======================================


En zoals ik al eerder zei, 2 weten meer dan 1....

Dus ik zal ook zeker op jullie site kijken...
Van mijn kant dus succes!


Bedankt voor je succes melding.....ik blijf ook lid van dit forum dus veranderd er voor mij heel weinig verder.
Verder zal ik er weinig meer over zeggen als ze me niet uit de tent lokken.
Verzamelen is de kunst van het kopen
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Special Models schreef:Verder zal ik er weinig meer over zeggen als ze me niet uit de tent lokken.



Ach je moet het zo zien... hoeveel chatboxen zijn er wel niet?
Doe lekker waar je zin in hebt... en laat je niet leiden door een ander.

Vrijheid, blijheid. :thump_up:
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

DMR schreef:En waarom maakt iedereen er zo een bezwaar van dat er een nieuw forum is?


Dat boeit me niet. Ook al begin je 100 nieuwe forums over modelauto's. Maar ga dat dan niet hier lopen spammen/verdedigen/afgeven op Muiter en de mensen hier.

Zet die link in je sig en ga vooral zo door met je pb actie's, maak je vrienden mee....... :nuts: :wink:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Plaats reactie