Links ernaast komt de doorgang naar waarbij een hekwerk komt te staan met een pad naar het paddock toe.
Eerst een stukje multiplex van plm. 20 x 30 cm:

Dan de bekleding erop: straat van zelfklevend asfalt, ruimte in pitbox grijze zelfklevende bestratingsfolie, beide van Busch wat bij elke modeltreinwinkel te koop is:

De pitbox maak ik uit één geheel foamboard van 6 mm dik wat makkelijk te snijden is.
Eerst de juiste maten aftekenen:

Dan in z'n geheel uitsnijden:

De pitbox in z'n vorm zetten en vastmaken en zo moet het er ongeveer uit gaan zien:

De bekleding voor de pitbox heb ik met CorelDraw gemaakt. Het vormt als het ware een jasje om de pitbox heen zodat het een strak geheel wordt. De meeste logo's zitten er al op zodat ik de rest niet achteraf hoef te plakken.

Het is nog niet af want het is de bedoeling om alles nog aan te kleden dus met het hek met gras en evt. grind. In de pitbox komt de foto van de weegbrug in de linkerbox er los in zodat je als het ware een soort kijkdoos krijgt. (rechterzijde McLaren als voorbeeld in het echt)
Update 24-01:
Randen pitbox dichtgekit voor de bekleding erop komt:

Papieren bekleding passen en vastlijmen:

Hekwerk op maat maken en vastzetten:

Pad gemaakt met toegang naar de paddock:

Grind, gras en bloemen voor de aankleding en de bordjes aan hek en gebouw gemaakt:

Klaar voor de verder afwerking: (reclame borden en invulling pitbox)