Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb van mijn 1/18 240sx van jada toys alle decals verwijderd en de wielen meer naar buiten gebracht, omdat de wielen altijd te ver naar binnen staan.
Laatst gewijzigd door yordy op ma 13 feb 2006 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
zo ziet hij er stuk beter uit, hellaas zijn de velgen nog steeds 2 inches te groot als je het aan mij vraagt, en de spoiler iets te lomp, maar dat mag omdat die drift dingen het meestal ook zo hebebn
Stoer ding... mijn broer heeft een 200SX gehad (de Europese versie, die iets minder tam is) en dat ding ging als de brandweer. Jammer genoeg wilde-ie ook wel roesten (binnen tien jaar vielen de gaten in de dorpels, en die auto stond altijd binnen en werd vertroeteld).