Hoera voor de herstellers van het forum!

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Hoera voor de herstellers van het forum!

Bericht door Peter Parker »

Dit was wel 1 van de langste black outs van het forum, hoewel vorig jaar was ie ook lang.

Mark wat knap dat je tussen de verhuizing door dit voor elkaar hebt gekregen! :worshippy:
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Ooeeeffff, ik kreeg al ontwenningsverschijnselen :clap:

Vanaf afgelopen dinsdag was het forum offline toch :?:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik ben wel blij dat het forum weer online is. :thump_up:

Maar het lijkt me beter als er in de nabije toekomst een extra beheerder bij het forum komt.

De continuïteit van het forum is dat veel beter en dan hebben we niet meer van die perioden dat we offline zijn zoals wel vaker in het verleden gebeurd is, want dan kan er door meerdere mensen worden ingegrepen worden.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Schumi28 schreef:Ik ben wel blij dat het forum weer online is. :thump_up:

Maar het lijkt me beter als er in de nabije toekomst een extra beheerder bij het forum komt.

De continuïteit van het forum is dat veel beter en dan hebben we niet meer van die perioden dat we offline zijn zoals wel vaker in het verleden gebeurd is, want dan kan er door meerdere mensen worden ingegrepen worden.

heb hetzelfde al in het mod topic gezet :thump_up:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Spijt me zeer dat ik een hele andere mening heb, maar ik vind dat hier geen hoera op zijn plaats is!
Ik snap best dat Muiter het druk heeft met verhuizen en dat je niet alle dagen op het forum aanwezig kan zijn, maar ik een tijdsbestek van een maand zou je toch wel mogen verwachten dat je als beheerder een keer komt kijken hoe de zaken er voor staan en zeker omdat dit een deel van een stichting is geworden heb je een bepaalde verantwoording lijkt mij.
Je hebt ook betalende leden die er voor zorgen dat jou "kindje" het toch enigzinds makelijk heeft, daarvan mogen wij ook verwachten dat je dan waarneer nodig is even ingrijpt als het fout gaat.
Je kan wel zeggen dat je geen internet hebt, maar er zijn toch zat andere plekken waar wel internet is, desnoods rij je even naar een internet cafe.
Ik vind dat je een stukje varantwoording hebt tegen over de leden die betalen voor dit forum.
Jij gaat ook bellen met de uitgever als je blad waar je lid van bent niet op tijd bezorgd wordt, dus doen wij dit ook. Maar als er vanaf Donderdag tot aan vandaag helemaal geen reactie gegeven wordt, vind ik dat gewoon onacceptabel.
Laat wat weten, de leden hier hebben onderling via MSN, mail of wat dan ook ook nog contact met elkaar, dus als 1 iemand iets weet weten binnen een dag de rest ook wat er gebeurd is.
Hopelijk zie je in dat dit zo niet kan en dat je er voor gaat zorgen dat er een 2de beheerder of iets dergelijks komt die dit soort dingen op kan vangen en herstellen als jij er niet bent.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Een tweede beheerder lijkt me inderdaad geen slecht plan, dan kunnen dit soort problemen in de toekomst waarschijnlijk uitblijven. In zo'n situatie moet het wel heel gek lopen willen allebei de beheerders geen tijd hebben om de problemen op te lossen. Het lijkt mij in ieder geval een goede oplossing voor de toekomst :thump_up: .
Afbeelding
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

eindelijk terug online,ik begon ook al rare verschijnselen te krijgen zoals een beetje als je wil stoppen met roken(heb met andre via mail ook al over gehad)het is echt wel een verslaving hoor dit forum,nu goed ik hoop dat het niet te snel weer gebeurt
groetjes peter
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

boerke04 schreef:Een tweede beheerder lijkt me inderdaad geen slecht plan, dan kunnen dit soort problemen in de toekomst waarschijnlijk uitblijven. In zo'n situatie moet het wel heel gek lopen willen allebei de beheerders geen tijd hebben om de problemen op te lossen. Het lijkt mij in ieder geval een goede oplossing voor de toekomst :thump_up: .

Ik wil me wel beschikbaar stellen hiervoor !
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik ben het geheel met Polo eens helaas. Het gaat helemaal nergens over dat de beheerder van de site een maand niet meer op de site is geweest.
En pb's worden ook niet beantwoord helaas, Oke ik snap best wel dat muiter minder tijd heeft door de verhuizing etc. Maar ik vind het onacceptabel dat bijvoorbeeld het gedrag van jordy nog niet is op gereageerd. En als "vriend van het forum" had ik al het idee om er een beheerder te zoeken, maar polo is me voor geweest met het idee...desalniettemin hoop ik dat er nu garen om de klos komt om het forum continuiteit te bieden voor nu in de toekomst. Anders zal het zich zijn eigen graf graven. Hopelijk gaat het in de toekomst anders om dit allemaal te voorkomen. Toch vind ik het wel fijn dat het forum weer paraat is. Zo mijn mening is bij deze ook bekend. 8)
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Superblij dat het forum terug is, ik begon al schrik te krijgen :).
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

één of meerder beheerders erbij is leuk, maar het moet wel iemand zijn die ook de problemen op kan lossen....

enige ervaring met hoe php werkt is dus ook wel noodzakelijk...

....
Special Models

Bericht door Special Models »

Hij doet het weer.......dan is het toch goed zou ik zeggen.
En over dat geld, de krant vergeten ze ook weleens te brengen :lol: :lol:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Jos

Bericht door Jos »

ik vind de informatievoorziening ook té min, ik heb het enkele keren door de vingers gezien maar als er niets van gezegd wordt gebeurt er ook niets.. Meer dan een mailtje of een op de hoofdpagina een aankondiging verwachten we niet..

Mochten we moeten stemmen, stem ik voor rene :thump_up:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

is het geen idee om een aanmeldingsronde te houden en dan idd gaan te stemmen door de vrienden van het forum? Kennis van de software en benodigdheden is natuurlijk een pré. Een fietsenmaker laat je toch ook geen chips bij asml maken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Afbeelding
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand was...
Maar de meeste hier zijn er toch wel in het weekend...
Dus een aankondiging of een info-mail was toch wel fijn geweest.

Wat betreft een extra beheerder... sorry ik geef me niet op...
Ik dacht net al dat php een nieuw soort drugs was :lol: :lol:
Plaats reactie