Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Beste Joost, die houder heb ik van een motorblok liftje gedemonteerd dat setje kun je wel kopen op ebay met andere garage tools.
Hieraan heb ik de voorvleugel gemonteerd.
Nee Joost dit is schaal 1/20 van Tamiya, ze zijn de laatste tijd schaars aan het worden ze zijn van de Tamiya collectie een setje van 6 o.a. Senna, Schumacher,Herbert, Hakkinnen,Alesi en Mansell.
Deze modellen worden kant en klaar verkocht net zoals de Minichamps en andere model automerken, trouwens ze zijn echt super mooi gemaakt de moeite om ze te verzamelen
JHZ schreef:Nee Joost dit is schaal 1/20 van Tamiya, ze zijn de laatste tijd schaars aan het worden ze zijn van de Tamiya collectie een setje van 6 o.a. Senna, Schumacher,Herbert, Hakkinnen,Alesi en Mansell.
Ja, stom van me nu je het zo zegt had ik het ook kunnen weten
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Dit is toch wel een droomcollectie. Ik zie een paar zeer gewilde en waardevolle modellen er tussen staan.
Ziet er zeer indrukwekkend uit.
Uiteraard heeft Senna mijn persoonlijke voorkeur, maar jouw verzameling is toch echt overweldigend goed