Toevallig vandaag de mail terug gekregen van de speelgoedwinkel in oostenrijk. Hij roept dat hij een vakhandelaar is en alleen originel spullen verkoopt en geen leugenaar.
En mailt me dat mijn email box vol zit en m'n mail niet lees lariekoek natuurlijk, stuurt me een foto terug van een gewone doos met een 1/18 schumacher van 2004 maar niet zoals hij ermee heeft geadverteerd dus niet met die originele grote doos.
Maar een leuk onderwerp ik ga hem echt niet afnemen van deze gast en dan geeft hij me maar een negatieve feedback op ebay ik zal dan ebay bewijzen dat het totaal niet waar is

En zullen ze de feedback later wel storneren
Toegevoegd na 3 uren 22 minuten: Ik heb het bedrijf in oosetnrijk maar opgebeld, en hem de goeie foto's van het origineel gemaild bij gebrekkig duits van mijn kant uitgelegd dat het niet klopt, na enig heen en weer gepraat kwam hij er ook achter dat het niet deugde en bood hij mij zijn verontschuldiging aan
En zei dat hij de verkeerde foto had toegevoegd
Maar zo zie je maar weer let op wat je koopt zelfs de foto hoeft de waarheid niet te vertellen wat het wel en niet is