Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Jongens ben weer lekker bezig geweest. Ik heb een E46 M3 genomen en wilde een aantal dingen veranderen. Zoals het motorkap verlengen. Two Tone kleuren, M3 Onderlip, bbs velgen, verlichting ingebouwd.
Ik ging dus voorzichtig velgen veranderen :O had ze erop gezet. maar ik dacht effe draaien of ze goed zitten Ze draaien zichzelf weer los ??? Hoe verkom ik dit?
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
Ik ging dus voorzichtig velgen veranderen :O had ze erop gezet. maar ik dacht effe draaien of ze goed zitten Ze draaien zichzelf weer los ??? Hoe verkom ik dit?
Hoe bedoel draaien zichzelf los. Dus ik neem aan dat je andere velgen erop hebt gezet. Wat voor velgen en heb je een foto ervan. Ik kan helaas zo niet zien wat er aan de hand is.
Ravens schreef:Nou je moet zon schroefje in de cylindertje draaien van de velg.. Dus vast etc. Maar als ik dan de velg draai, Gaat dat schroefje eruit
is de diepte waarin de schroef voorheen inzat net zo dik of dun als de nieuwe velg, want dan pakt de schroef het hart niet dus ja dan kan je elke keer weer proberen, maar blijft hij eruit vallen, of je moet een iets langere schroef nemen!