De naam Senna wellicht terug in de Formule 1
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
De naam Senna wellicht terug in de Formule 1
http://www.formule1wereld.nl/2006/nieuw ... 3&archive=
in iedergeval in de autosport.
Hoort wellicht thuis in het rijtje thuis van Villeneuve, Hill, Ickx.
Legendarische namen die weer terug komen.
in iedergeval in de autosport.
Hoort wellicht thuis in het rijtje thuis van Villeneuve, Hill, Ickx.
Legendarische namen die weer terug komen.
Insiders gaan ervan uit dat Bruno Senna het talent van zijn oom heeft geërfd
wat een onzin, technisch gezien niet eens mogelijk.
Mocht die Bruno er toch in komen, dan is het van een heel andere order.en dient apart te worden gezien van Ayrton.
Net als bv bij Villeneuve jr en sr. jr komt bij lange na niet in de buurt van de prestaties van Sr.
Nothing beats a TurboCharger!
-
- Moderator
Ik had er wel al eerder van gehoord. Maar zijn mensen onder de indruk van de naam Senna, of van de prestatie van Bruno zelf
Damon Hill was ook een gentleman, zoals zijn vader.
Jaques heeft ook een zekere branie, zoals zijn vader.
Maar je denkt toch eerder aan de vader dan aan de zoon. Of in dit geval Ayrton.

Damon Hill was ook een gentleman, zoals zijn vader.
Jaques heeft ook een zekere branie, zoals zijn vader.
- Jolly Club
Nee hoor, heb Colin (McRae) een stuk hoger zitten dan zijn vader Jimmy....of zijn 'zusje' Alister

Piquet Jr.
Lauda Jr.
Sheckter Jr.
Rosberg Jr.
Senna Jr.
Het zouden allemaal de nieuwe goden worden, zie er nog weinig van....ik zet mijn geld op de zoon van M. Schumacher, de ralf zijn zoon wordt kapster of styliste denk ik...en Boerke04 zet zijn geld denk ik op Max

We zullen wel zien, talent hoef je niet van je vader mee te krijgen, dat zie je wel aan de ralf, maar misschien is Senna's neefje wel echt héél goed

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
- Moderator
- fish88
- Schaal: 1:43
Ik zet mijn geld op de 2 Montoya's
, Connie is namelijk weer zwanger.
Die neef van Aryton is best laat begonnen met autosport omdat zijn familie hem verbood, maar hij deed het niet onaardig in het britse Formule 3. Dit jaar ging hij rijden bij het team van Raikkonen d8 ik.

Die neef van Aryton is best laat begonnen met autosport omdat zijn familie hem verbood, maar hij deed het niet onaardig in het britse Formule 3. Dit jaar ging hij rijden bij het team van Raikkonen d8 ik.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik denk dat het verwachtingspartoon van een Junior van een goede rijder ook vele malen hoger ligt dan van een rookie als bv. Klien.
Van Lauda Jr. wordt verwacht dat hij de sterren van de hemel rijdt, terwijl hij nog zoveel moet leren, en als hij het dan niet gelijk goed doet is het een noob en heeft hij het talent niet.
Vroeger moest je echt geluk hebben dat je werd opgevallen en dat mensen een risco namen om jou te contracteren, misschien waren in de tijd dat Senna goed reed nog wel 4 of 5 andere coureurs die net zo goed konden rijden, deze kregen alleen de kans niet en zijn in de vergetelheid geraakt, tegenwoordig kan je in zoveel raceklasses deelnemen dat je vanzelf wel een keer opvalt. (zie bv. Paffett die van de toerwagens naar de Open body's gaat).
Van Lauda Jr. wordt verwacht dat hij de sterren van de hemel rijdt, terwijl hij nog zoveel moet leren, en als hij het dan niet gelijk goed doet is het een noob en heeft hij het talent niet.
Vroeger moest je echt geluk hebben dat je werd opgevallen en dat mensen een risco namen om jou te contracteren, misschien waren in de tijd dat Senna goed reed nog wel 4 of 5 andere coureurs die net zo goed konden rijden, deze kregen alleen de kans niet en zijn in de vergetelheid geraakt, tegenwoordig kan je in zoveel raceklasses deelnemen dat je vanzelf wel een keer opvalt. (zie bv. Paffett die van de toerwagens naar de Open body's gaat).
- Jolly Club
Ik denk dat het verwachtingspartoon van een Junior van een goede rijder ook vele malen hoger ligt dan van een rookie als bv. Klien.
Dat bedoelde ik ook met het lijstje van namen dat ik noemde, de lat ligt voor jongens (en meisje Ickx niet te vergeten) met een bekende achternaam direct veel hoger, omdat ze naast hun tegenstanders, ook nog met beroemde voorvaderen hebben af te rekenen

Als ik persoonlijk Senna als achternaam zou hebben gehad, was ik waarschijnlijk niet gaan racen

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- hanzjepanzje
Peter Parker schreef:Hij reed vorig jaar op Zandvoort, hij draagt bijna dezelfde helm als zijn oom en dat vind ik een beetje meeliften met een legende.
Ik vind 't niet echt meeliften met een legende, voor ons is Ayrton een legende en een grootheid voor hem is 't zijn oom, in mijn ogen nogal een verschil. Ik kan me voorstellen dat hij als een soort van eerbetoon aan zijn oom voor ongeveer dezelfde helm kiest, misschien zelfs wel op aandringen van z'n familie.
Maar een "bekende" naam heeft in mijn ogen meer nadelen dan voordelen, alleen je achternaam al zorgt voor zo'n hoge verwachtingen dat je vrijwel alleen maar op je gezicht kunt gaan. Hoewel Damon Hill en Jacques Villeneuve mijn mening neersabelen met hun wereldtitels

@Jolly, ik zet inderdaad al m'n geld op Max. M'n onderschrift is makkelijk aan te passen: NO MAX NO GLORY!!!

Laatst gewijzigd door boerke04 op di 28 feb 2006 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Mwah meer nadelen dan voordelen. Laten we eerlijk zijn dankzij die naam krijgen ze wel een kans ook al rijden ze als een Ralf Schumacher.
Ik bedoel, over Ralf gesproken... Die vent verdient 17 miljoen om het lachertje van de F1 te zijn. Spa wint hij nooit en noemt ie een gevaarlijk circuit. In Amerika klapt hij 2 keer hard genoeg op een muur om zijn ogen uit zijn poepgat te zien rollen en daar is niks aan de hand. Er is maar 1 rede dat die vent F1 rijdt en zijn "fantastische talent" is het niet. Zo'n naam is zo gek nog niet. Je krijgt wel een kans in de F1 rond te hangen of je er nou wel in thuis past of absoluut niet.
Niet zo gek dus, liever een loser in een F1 auto dankzij je naam dan elke dag in je lease auto naar bezigheidstherapie achter een schermpje.
Ik bedoel, over Ralf gesproken... Die vent verdient 17 miljoen om het lachertje van de F1 te zijn. Spa wint hij nooit en noemt ie een gevaarlijk circuit. In Amerika klapt hij 2 keer hard genoeg op een muur om zijn ogen uit zijn poepgat te zien rollen en daar is niks aan de hand. Er is maar 1 rede dat die vent F1 rijdt en zijn "fantastische talent" is het niet. Zo'n naam is zo gek nog niet. Je krijgt wel een kans in de F1 rond te hangen of je er nou wel in thuis past of absoluut niet.
Niet zo gek dus, liever een loser in een F1 auto dankzij je naam dan elke dag in je lease auto naar bezigheidstherapie achter een schermpje.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;