Het zit zo; ik had met Simon (op het forum Schumon) afgesproken om samen iets van een stukje circuit te maken, maar dat zou toch niet veel worden dus maak ik het alleen voor hem en hij is binnenkort toch jarig dus..

Het word dus een haarspeldbocht, ik gebruik dit als voorbeeld, als het goed is is het Spa-Francorchamps maar ik weet het niet zeker..

Dit is het tot nu toe:

Over dat schuine deel komt gras heen:wink:

In de binnenbocht zet ik ook nog een brandblusser, misschien een iets te moderne voor die tijd..
(er moet nog een slang van het "handvat.." naar de spuitkop(het ding aan de zijkant van de blusser))

Als het goed is komt deze Maserati 250F1 erop te staan en misschien nog een..(dat laat ik aan simon over

En NEE, ik ga nu niet voor iedereen zn verjaardag een diorama maken..!

Update 02/02/06
Ik heb nu Schuurpapier geplakt als asfalt en al geschilderd. Voor ik het schilderde had ik al met krijt wat bandensporen geprobeerd en toen ik ging schilderen kwam het er een beetje doorheen wat wel een mooi effect geeft. Als de verf droog is doe ik nog meer sporen enz.
Het schuurpapier liet nog wel op sommige plekjes los maar dat plak ik weer vast als de verf droog is

De vlaggenmast zal denk ik nog veranderen want ik vind de mast iets te dik(en het worden er 2

En er is nog een 3e reclamebord bij waar denk ik iets van Gulf op komt..

Update 05/02/06
Nu ben ik weer een stukje verder!
Wat is erbij?
-Echte slipsporen(misschien een beetje veel maar ik kon niet ophouden

-Gras

-Borden en "binnenbochtcurbstone" geschilderd..:

hier ff die curbstone dr bijgezet en ff het gras dr opgezet..

Update 10/02/06
Eigenlijk istie nu klaar, de reclame zit op de borden en het gras zit er op, nu alleen nog de brandblusser in mekaar zetten..

(Foto's net na het lijmen genomen dus het bolde toen een beetje op maar als de lijm droog is, is het als-het-goed-is niet meer!