Jay's Collectie (update 17-01-07, F1 modellen)
Jay's Collectie (update 17-01-07, F1 modellen)
Hey,
mijn eerste post op dit forum en maar meteen ff beginnen met mijn collectie. Meteen ook maar een kleine voorstelling van mezelf, want dit forum is echt beregoed! ik lees het al langer maar nu toch maar ff de stap gemaakt om ook maar eens actief te worden op dit forum.
Mijn naam is Jay Ekkel.
In het dagelijks leven ben ik Game developer, voornamlijk Race Simulaties voor de PC. Ik bezoek voor mijn werk veel races en daarnaast heb ik fotografie als hobby.
Ikk heb sinds mijn geboorte al interesse voor auto's en ben toen ook begonnen met het verzamelen van modelen, dit heeft een hele lange tijd stilgelegen en heb ook heel veel modelen weggedaan. Nu ik door mijn werk full time bezig ben met autos en raceautos begon het allemaal weer te kriebelen.
Ik ben een liefhebber van detail modelen, ik hou van mooie zeer gedetaileerde autos. Liever 1 heel gedetaileerde auto als 10 minder gedetaileerd is zon beetje mijn motto. Meestal hoort daar dan met een nieuwe model er ook een fotoshootje bij.
Mijn fantastische collectiebestaat nu uit 13 modellen!
Exoto Hummer
Exoto Chaparal 2/2c
Exoto Ford Gt40 Le mans edition Test day
Exoto Renault Re20 GP1980 - no driver version (onderweg)
Jordan f1 Showcar seizoen 2004 (cadeutje)
8 verschillende modelen van een chrysler viper. Overblijfselen van mijn oude collectie. Die auto blijf mooi!
Aangezien ik enigszins ambitieus ben, gaat die jordan er binnenkort aan, voor een decal projectje en mischien een lichte ombouw.
Ik heb sinds december 2005 mijn oue hobby weer opgepikt en sindsdien alle exoto modelen aangeschaft. Niet nieuw maar via ebay.
Hier een paar fotos die ik heb gemaakt van de exoto modelen ban van plan al mijn modelen aan een shoot te onderwerpen als ik weer wat meer tijd heb.
/Jay
mijn eerste post op dit forum en maar meteen ff beginnen met mijn collectie. Meteen ook maar een kleine voorstelling van mezelf, want dit forum is echt beregoed! ik lees het al langer maar nu toch maar ff de stap gemaakt om ook maar eens actief te worden op dit forum.
Mijn naam is Jay Ekkel.
In het dagelijks leven ben ik Game developer, voornamlijk Race Simulaties voor de PC. Ik bezoek voor mijn werk veel races en daarnaast heb ik fotografie als hobby.
Ikk heb sinds mijn geboorte al interesse voor auto's en ben toen ook begonnen met het verzamelen van modelen, dit heeft een hele lange tijd stilgelegen en heb ook heel veel modelen weggedaan. Nu ik door mijn werk full time bezig ben met autos en raceautos begon het allemaal weer te kriebelen.
Ik ben een liefhebber van detail modelen, ik hou van mooie zeer gedetaileerde autos. Liever 1 heel gedetaileerde auto als 10 minder gedetaileerd is zon beetje mijn motto. Meestal hoort daar dan met een nieuwe model er ook een fotoshootje bij.
Mijn fantastische collectiebestaat nu uit 13 modellen!
Exoto Hummer
Exoto Chaparal 2/2c
Exoto Ford Gt40 Le mans edition Test day
Exoto Renault Re20 GP1980 - no driver version (onderweg)
Jordan f1 Showcar seizoen 2004 (cadeutje)
8 verschillende modelen van een chrysler viper. Overblijfselen van mijn oude collectie. Die auto blijf mooi!
Aangezien ik enigszins ambitieus ben, gaat die jordan er binnenkort aan, voor een decal projectje en mischien een lichte ombouw.
Ik heb sinds december 2005 mijn oue hobby weer opgepikt en sindsdien alle exoto modelen aangeschaft. Niet nieuw maar via ebay.
Hier een paar fotos die ik heb gemaakt van de exoto modelen ban van plan al mijn modelen aan een shoot te onderwerpen als ik weer wat meer tijd heb.
/Jay
Laatst gewijzigd door Jay op wo 17 jan 2007 22:56, 4 keer totaal gewijzigd.
- Donkervoort
-
Bedaknt voor de hartelijke welkom!
Ik werk voor SimBin Development Team,
Wij hebben games gemaakt zoals GTR en GT Legends
GTL
http://www.simbin.se/index.php?page=titles&game=4
GTR
http://www.simbin.se/index.php?page=titles&game=2
fish88 schreef:Geweldige collectieen mooie foto's ook
.
Welke racegames maak je eigenlijk
Ik werk voor SimBin Development Team,
Wij hebben games gemaakt zoals GTR en GT Legends
GTL
http://www.simbin.se/index.php?page=titles&game=4
GTR
http://www.simbin.se/index.php?page=titles&game=2
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Welkom!
Prachige detailfoto's van die kunstwerken zeg!

Prachige detailfoto's van die kunstwerken zeg!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!