Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Schitterend resultaat weer. Heb de normale versie in mijn collectie. Autoart heeft er wat moois van weten te maken Maar jou interpretatie is ook zeker niet verkeerd
Ricardo schreef:Schitterend resultaat weer. Heb de normale versie in mijn collectie. Autoart heeft er wat moois van weten te maken Maar jou interpretatie is ook zeker niet verkeerd
Dank je wel en ik moet zeggen ik vind deze erg mooi van AUTOART.
ik ben nu ook sprakeloos van de geweldige foto's.
deze laten echt goed zien hoe bijzonder deze wagen is.
ik vind deze echt zeer mooi gelukt.
sprakeloos verder........
rayzer schreef:Ziet er schitterend uit vooral voor een vw liefhebber is dit een genot om te zien
Graag gedaan jongen. Ik moet wel zeggen van alle modellen vond ik deze het moeilijkste om te strippen en ik ben er welk 4 uurtjes meebezig geweest, maar vind het zeker de moeite waard geworden!
ik be nabsoluut niet this hierin, maar ik zou graag eens het origineel willen zien zodat ik kan zien wat je aangepast hebt.. (lichten en velgen gok ik)
Jos schreef:ik be nabsoluut niet this hierin, maar ik zou graag eens het origineel willen zien zodat ik kan zien wat je aangepast hebt.. (lichten en velgen gok ik)
Je hebt een goeie gok gedaan. Het zijn inderdaad de wielen en verlichting!
Weer mooi gedaan BB Freak Is die Phaeton een dealer versie of een normale..?
Want voor een dealer versie lijkt het mij wel zonde maajah ieder zijn smaak he
Dodge Charger 1970 schreef:Weer mooi gedaan BB Freak Is die Phaeton een dealer versie of een normale..? Want voor een dealer versie lijkt het mij wel zonde maajah ieder zijn smaak he
Het is een AUTOART. Ik weet niet of hij het bij de dealer heeft gekocht, maar hij wilde perse deze om laten bouwen!
Bracer schreef:Ben niet zo'n fan van deze diepe chromen velgen maar de verlichting heb je weer zeer strak gedaan moet ik zeggen
als collega ombouwer moet ik zeggen,alweer mooi gedaan vraag ik me af waar je die letlichtjes haalt,daar ben ik wel grote intresse voor hoe je dit doet!