Betaald maar gebeurd niks...

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Mja Kwiebje, aan de andere kant loopt een forum als dit niet alleen op de liefde voor modelauto's he :wink: maar dat mensen mekaar dan weer figuurlijk voor niets in de haren gaan vliegen vind ik ook onnodig. Laten we t er maar op houden dat we door de situatie wat meer geprikkeld zijn :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Thegs
Berichten: 253
Lid geworden op: di 04 jan 2005 21:25
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bericht door Thegs »

En met 1 april maar grapjes maken over Modelbrouwers.nl. Heren, ik ben daar en actief en help het beheer daar ook. Mag ik jullie lichtelijk waarschuwen niet te lang over deze kwestie door te drammen. Bij ons moest ook wat veranderen, maar daarvoor hebben we een paar goede leden moeten verliezen. Houd het gezellig, beheer heeft het soms ook eens druk (was bij ons ook het geval). Belangrijk is om terug te keren naar het feit waarom we hier allen zijn: MODELAUTO'S.

Gerwin
Afbeelding
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Ik kan DMR geen ongelijk geven met zijn gevoelens en acties. Had ik zijn PB's gelezen was er absoluut een reactie gekomen maar tot vandaag heb ik hiervoor geen tijd gehad.
Special Models schreef:Tja en MUITER is soms wel een rare SNUITER.

Dat kan ik alleen maar bevestigen :lol:
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Thegs schreef:En met 1 april maar grapjes maken over Modelbrouwers.nl. Heren, ik ben daar en actief en help het beheer daar ook. Mag ik jullie lichtelijk waarschuwen niet te lang over deze kwestie door te drammen. Bij ons moest ook wat veranderen, maar daarvoor hebben we een paar goede leden moeten verliezen. Houd het gezellig, beheer heeft het soms ook eens druk (was bij ons ook het geval). Belangrijk is om terug te keren naar het feit waarom we hier allen zijn: MODELAUTO'S.

Gerwin
Ben het helemaal met je eens :thump_up:
Plaats reactie