Het nieuwe Zolder mag er zeker zijn, alleen jammer dat het aantal mogelijkheden om goede foto's te nemen een beetje verminderd is. Vroeger kon je in de Villeneuve echt mooie kiekjes schieten maar daar staat nu een hek...maar, ik heb mijn plan voor volgende keer al voorbereid, gewoon een krukje ofzo meepakken, sta je iets hoger en kom je er net boven uit

Ook was er een demo van een Renault F1. Dat geluid is natuurlijk onvoorstelbaar (had liever een Ferrari natuurlijk, maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken). Jammer dat het maar 4 rondjes waren, maar toch, ik heb dit jaar weer een F1 zien en horen rijden en dat doet goed.
Heb een paar van mijn fotojes (enkele van de 400) op een website-tje gegooid. Ze kunnen beter, dat weet ik, maar het was de eerste keer met mijn Canon 350D en in vergelijking met mijn Nikon Coolpix 885 is dit toch wel een aangename verademing. Als je thuis komt en het merendeel van je foto's is goed, is toch fijner dan dat je moet constateren dat 80% mislukt is

http://members.lycos.nl/boct/worldseries/index.htm
Enkele voorsmaakjes
Red Bull's, welk chassis het ook is, het blijft een streling voor het oog.