Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Vanmiddag in de weer geweest om een diorama te maken. Iets met Siku en racen. Ze hebben bij Siku toer wagens, zelfs 1 Le Mans Audi en CanAm McLaren en Porsche. Daarnaast natuurlijk de Formule Siku. Mijn diorama is een oud circuit, niet helemaal meer volgens de eisen van de tijd. De Aral tanker vervangt een tank installatie, de Lambo Fire wagen is paraat. De medical car rukt uit i.v.m. een ongeluk, de safety car rijdt al voor de toerwagens uit. De mini komt net uit de pits, maar moet aansluiten achter de safety car als hij de pits straat uitkomt.
Heerlijk om te maken deze diorama. Gisteren een idee en met wat spullen van mijn oude treinbaan dit opgebouwd op een plaatje zachtboard.
Ziet er erg gaaf uit klassieke siku's en nieuwe siku's Twijfel alleen een beetje aan het gezicht van dat poppetje in het groen met zijn snorretje, doet me aan iemand denken
Knap gedaan hoor Peter! Ik zou ook wel graag een overzicht foto willen zien, want ik kan er niet echt een overzicht van krijgen. Maar respect, het is echt een levendig diorama geworden. Erg leuk!
Ricardo schreef:Twijfel alleen een beetje aan het gezicht van dat poppetje in het groen met zijn snorretje, doet me aan iemand denken
BMW M3 schreef:Als diorama bouwer kan de kenner alleen maar zeggen dat dit een leuk en geslaagde dio is!
Dank jullie wel allemaal, leuk te horen dat jullie het ook geslaagd vinden. Van de week eens wat andere wagentjes erop zetten, kijken hoe dat eruit ziet.